تولید و ساخت اسید استیک در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Acetic acid-1
Acetic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


پنبه و نیز منسوجات پنبه‌ ای چنان چه طولانی مدت در برابر نور مستقیم خورشید باشد، مقاومت خود را از دست می‌ دهد. پنبه بر اثر بخار آب داغ، مقداری تغییر رنگ پیدا می کند و متمایل به زرد می‌ شود. مقاومت پنبه در برابر انواع اسیدها و غلظت آن ها متفاوت است.. اثر اسیدهای آلی بر روی پنبه محدودتر است.. مثلا است.یک اسید اثر بسیار ضعیفی بر روی الیاف پنبه دارد و به همین جهت نیز برای رنگرزی پنبه با رنگ ‌های گوگردی و برخی از انواع رنگ‌ های مستقیم که در برابر نور و شست و شو کم ثبات هستند از آن است.فاده می‌ شود.

از نوع خوراکی همچنین برای کنترل سرطان است.فاده می شود. پزشکان از روش تزریق اسید است.یک به تومور برای درمان سرطان است.فاده می کنند. بر اساس مطالعاتی که تا به امروز در مورد اثر است.یک اسید خوراکی بر درمان سرطان انجام شده است.، اتانوییک اسید قادر است. باعث مرگ انتخابی سلول های سرطانی معده گردد و آسیبی به سلول های طبیعی معده وارد نکند. سلول های سرطانی مزوتلیوم تحت تاثیر غلظت اسید است.یک به طور قابل توجهی از خود واکنش نشان می دهند. به طوری که بعداز دقیقه تمام سلول های سرطانی از بین می برند.

اطلاعات محدودی در مورد مواجهه بیش از حد با اسید است.یک در دوران بارداری وجود دارد اما این ماده تحریک کننده یا خورنده در محل تماس میباشد . بعید است. که اسید است.یک تأثیر مستقیمی بر روی کودک متولد شده داشته باشد.، با این حال ، اگر قرار گرفتن در معرض اسید است.یک باعث عدم سلامت مادر شود ، ممکن است. بر سلامت کودک متولد شده  نیز تأثیر بگذارد.



( تولید و ساخت ) های دیگر