تولید و ساخت اسید استیک در ورامین

Acetic acid-1
Acetic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سال هجری، عمر، یکی از مأموران خود به نام نعیم بن مقرن را به ری می‌فرستد؛ در حالی که در آن زمان در ری سیاوخش خود را برای مبارزه با سپاه عرب آماده می‌کرد. در بین سپاهیان سیاوخش شخصی به نام رامی که با وی دشمنی داشته با مأمور عمر در روستای کوچک قوهه که در شمال غربی شهر ورامین واقع است. ملاقات می‌کند و مأمور عمر هم سپاهی را در اختیار وی می‌گذارد و مسلمانان ورامین را فتح کردند.

یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..

قلعه ایرج در شمال شرقی ورامین قرار دارد و در زمان حکومت ساسانیان با ارتفاع حدود ۵ متر و وسعت هکتار بنا شده است.. این قلعه از بزرگ‌ترین قلعه‌های تاریخی ایران و بی‌نظیرترین قلعه‌های خشتی جهان محسوب می‌شود. قلعه ایرج در چهار جهت، چهار دروازه برای ورود و خروج دارد که دروازه اصلی آن در بخش شمال شرقی واقع شده است.. مصالح به کار رفته در این بنا شامل خشت و گل می‌شود و با توجه به مساحت بالای آن به‌عنوان بزرگ‌ترین قلعه دفاعی خشتی ایران شهرت دارد. درون دیوارهای این قلعه راهروهایی وجود دارد که برجک‌های دیده‌بانی را به هم وصل می‌کرده است.. در بیرون محوطه قلعه نیز سنگرهایی قرار دارد. در حال حاضر بنای این قلعه به‌شدت آسیب دیده و تنها حصار آن با دروازه‌هایش برجای مانده است.. این حصار دارای ضخامتی بین تا متر و بیشترین ارتفاع آن متر است.. نمای بیرونی حصار در چهار طرف برج و نیم دایره‌ای دارد که حد فاصل هر دو برج با چهار طاق‌نما تزئین شده و این طاق‌نما‌ها در بعضی قسمت‌ها به‌صورت دو طبقه هستند.


با این وجود تماس طولانی مدت با پوست یا چشم ممکن است. باعث تحریک بافت ها گردد. اسید است.یک غلیظ نیز خطرات جدی تری را برای سلامتی ایجاد خواهد کرد. از جمله این خطرات، تحریک سیستم های گوارشی، تنفسی و چشم ها می باشد. همچنین این اسید به حالت بخار نیز می تواند محرکی شدید بخصوص برای چشم ها و مجاری مخاطی دستگاه تنفسی باشد. بیشتر مردم با اسید غلیظ تماس ندارند اما رعایت وانجام اقدامات احتیاطی و ایمنی برای افرادی که با آن سرو کار دارند بسیار اهمیت دارند.

در حمل اسید است.یک صنعتی یا هر ماده دیگر باید به مقدار و نوع بسته بندی درخواستی توجه کرد. مثلا حمل از پتروشیمی تا انبار به وسیله تانکرهای مخصوص اسید انجام می گیرد. ولی هنگامی که می خواهند نوع بسته بندی را برای خریداران ارسال کنند وسیله جابجایی فرق می کند.

در pH های فیزیولوژیکی، معمولا اسید است.یک کاملا یونیزه می شود. گروه است.یل، که به طور رسمی از اسید است.یک (اتانوییک اسید) گرفته می شود، در حیات انسان نقش اساسی دارد. به این صورت که با اتصال به کوآنزیم های A در متابولیسم کربوهیدرات ها و چربی ها نقش ایفا می کند.



( تولید و ساخت ) های دیگر