تولید و ساخت اسید سولفوریک در بازار لاله زار

sulfuric acid-1
sulfuric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



واکنش اسید سولفوریک با فلزات چگونه است.؟ واکنش اسید سولفوریک با اجسامی که در آن ها فلز وجود دارد و بصورت کلی با فلزات سریعا واکنش می دهد و مثل تمامی عناصر شیمیایی هرچه دما بیشتر باشد میزان و سرعت واکنش نیز افزایش پیدا می کند. واکنش شیمیایی اسید سولفوریک با اجسام فلزی دارای یک است.ثناء می باشد، چون که این اسید بسیار قوی بر روی فلزات جیوه و سرب هیچ اثری ندارد.

مهمترین کاربرد اسید سولفوریک در صنعت کشاورزی مربوط به تولید کود ها شیمیایی می باشد. این ماده گوگرد مورد نیاز خاک را جبران می کند. زمانی که به خاک جوهر گوگرد را اضافه می کنید، این ماده به آهک وارد واکنش شده و کلسیم آبدار یا به عبارتی دیگر گچ کشاورزی را می سازد.

کاربرد اسید سولفوریک بسیار گسترده بوده و بخش های مختلفی از صنایع از این ماده بهره می گیرند. علت است.فاده این ماده را باید خاصیت اسیدی قوی آن دانست که می تواند ضمن کاهش اسیدیته محیطی که در آن قرار می گیرد، به عنوان حلال و ماده ای خورنده هم است.فاده های فراوانی داشته باشد. کاربرد اسید سولفوریک به صنعت محدود نمی شود و حتی در بخش صنایع غذایی هم شاهد است.فاده از این ماده هستیم. در ادامه شما را با عمده کاربرد اسید سولفوریک در بخش های مختلف آشنا می کنیم.



( تولید و ساخت ) های دیگر