فروش اسید سولفوریک در بازار لاله زار

sulfuric acid-1
sulfuric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



جرم مولی این مولکول در حدود . بوده و چگالی در حدود . گرم بر سانتی متر مکعب دارد. اسید سولفوریک یک ماده قطبی است. که می تواند با دیگر مولکول ها پیوند ها هیدروژنی برقرار کند. به همین خاطر است. که به خوبی این ماده به خوبی با آب ترکیب شده و اسید می سازد.

یکی دیگر از موارد کاربرد اسید سولفوریک در تصفیه آب می باشد. این ماده می تواند میزان قلیایی بودن آب ها را کاهش داده و در مواردی که نیاز به تنظیم PH وجود دارد از این ماده بهره گرفته می شود. هم چنین می توان کاربرد اسید سولفوریک در تصفیه آب را در دستگاه های تصفیه آب و به منظور شست و شوی دستگاه ها نام برد. این ماده به عنوان نوعی اسید که قابلیت از بین بردن یون های سخت و هم چنین چربی ها را دارد، در پاکسازی فیلترهای دستگاه ها تصفیه آب موثر واقع می شود.

اسید سولفوریک با غلظت های بالا توانایی آسیب رساندن به قسمت های مختلف بدن را دارد . پس اگر از خریداران اسید سولفوریک هستید و می‌خواهید از اسید سولفوریک در آزمایشگاه خود است.فاده کنید می بایست در محیطی مجهز این کار را انجام دهید و از لباس های مجهز و مناسب ، دستکش ، ماسک و عینک مخصوص است.فاده کنید . اسید سولفوریک غلیظ اگر با پوست در تماس باشد ، می‌ تواند باعث ایجاد سوختگی های شدید شود و پوست فرد را متورم کند . همچنین زمانی که از اسید سولفوریک است.فاده می شود ، بخارهایی از آن متصاعد می شود که می تواند آسیب های شدیدی به بینایی فرد برساند و حتی سلامت فرد را تهدید کند .



( فروش ) های دیگر