فروش اسید سولفوریک در بومهن

sulfuric acid-1
sulfuric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.


از اسید سولفوریک در تولید مواد شوینده گوناگون بسیار است.فاده می شود . چرا که این اسید قوی توانایی هیدرولیز کردن بسیار قوی دارد و می تواند تمامی چربی ها را در خود حل کند و ظروف و سطوح را عاری از هرگونه چربی و لیپید کند . به همین دلیل از این ماده خارق العاده در ساخت و تولید مواد شوینده است.فاده می شود .

اسید سولفوریک باعث ایجاد سوختگی شدید می شود، به ویژه در غلظت های بالا و همچنین در مقایسه با سایر اسیدها خاصیت خورندگی بالاتری دارد. این ماده خاصیت دهیدراته کنندگی قوی روی کربوهیدرات ها دارد، گرمای زیادی آزاد می کند و باعث سوختگی ثانویه می شود. براین اساس تاثیر آن روی چشم بسیار زیاد است. و بلافاصله منجر به کوری دائمی می شود.

به منظور رقیق کردن اسید سولفوریک غلیظ و تهیه اسید با غلظت دلخواه، ابتدا مقدار اسید سولفوریک و آب مقطر را محاسبه کرده، سپس به منظور به حجم رساندن از ظروف آزمایشگاهی همچون بالن است.فاده می کنیم. به این صورت که ابتدا بالن را از مقداری آب مقطر پر کرده و روی است.یرر می گذاریم تا حین اضافه کردن اسید سولفوریک به بالن، محلول یکنواخت شده و از تجمع اسید در انتهای ظرف و داغ کردن آن جلوگیری کند.



( فروش ) های دیگر