فروش اسید سولفوریک در تهران

sulfuric acid-1
sulfuric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.

در برخی منابع اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال تأسیس شده‌است؛ اما در منابع دیگر اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال ۵۵ با نام مریضخانهٔ دولتی تأسیس شده‌است که نام آن، در سال برای قدردانی از

جمعیت خالص افزوده‌شده به تهران در دهه‌های گذشته، بیش از پنج میلیون نفر است.، که پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی گسترده‌ای داشته‌است. براساس شش دوره سرشماری انجام شده، جمعیت تهران از سال‌های ۵ تا ۸۵ حدود پنج برابر شده‌است و این رشد در شهرهای اطراف، بیشتر از شهر تهران بوده‌است؛ در کل، رشد شهر تهران طی دهه‌های اخیر در حال کاهش بوده و بیشتر بر جمعیت پیرامون آن افزوده شده‌است.


اسید سولفوریک در فرآیند تولید مواد شیمیایی مانند سولفات آلومینیوم، اسید سیتریک، سولفات مس، سولفات نیکل، اسید بوریک، ایزوپروپیل الکل، اتانول از اولفین ها و دی اکسید تیتانیوم، سولفات منگنز و بلور تری گلایسین سولفات (TGS) است.فاده می شود.

یکی از کاربردهای سولفوریک اسید در کشاورزی کمک به برداشت سیب زمینی است.. در فرآیند برداشت سیب زمینی ساقه‌های سیب زمینی یک عنصر مزاحم برای ماشین آلات مخصوص این کار هستند. بنابراین قبل از شروع برداشت کشاورزان به ساقه‌های گیاه سیب زمینی سولفوریک اسید می‌زنند تا ساقه‌ها خشک شوند و مقاومت خود را از دست بدهند. پس از اینکه سولفوریک اسید به ساقه‌ی گیاه سیب زمینی برخورد می‌کند موجب خشک شدن و فرو ریختن آن می‎شود و در حقیقت در هنگام برداشت سیب زمینی دیگر ساقه‌ای وجود نخواهد داشت.

یکی دیگر از موارد است.فاده اسید سولفوریک کشاورزی، است.فاده از آن برای نفوذ پذیری آب و هوا در خاک رس است.، نفوذ پذیری هوا و آب در خاک رس به کندی صورت می گیرد. گاها بعد از چندین روز آبیاری هم، آب به خاک رس نفوذ نمی کند. همین موضوع باعث می شود تهویه خاک به درستی انجام نگیرد و ریشه گیاه آسیب ببیند. اسید سولفوریک این مشکل را حل می کند.



( فروش ) های دیگر