تولید و ساخت اسید سولفوریک در جنوب تهران

sulfuric acid-1
sulfuric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از قدیمی ترین مناطقی که تا به امروز در دنیا کشف شده است. شهر ری می باشد که بنا به اطلاعات باستان شناسان قدمت آن به ۸ هزار سال پیش از میلاد می رسد. این محله که پیش از آن به عنوان راگا ، رغه، ارشکیه، رام اردشیر، راکس ، راگ، ام‌البلاد، ری شهر، شیخ البلاد و محمدیه شناخته می شده است. امروزه جمعیتی بالغ بر هزار نفر دارد و در حکومت زیاریان و سلجوقیان نیز پایتخت ایران انتخاب شده است.. در کتاب مقدس زرتشتیان اوستا عنوان شده است. که ری سیزدهمین شهر ساخته شده در دنیا می باشد که در آن زمان بزرگترین شهر شناخته شده دنیا بوده است.. امروزه  این ممحله شامل منطقه تهران شده و از نظر بافت اجتماعی ، یک بافت مذهبی و سنتی را در خود جای داده است..

همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم، هر کسی می‌تواند تعریف متفاوتی از یک محله خوب داشته باشد. برای یک عده، محله خوب یعنی جایی که آب و هوای خوبی دارد. عده‌ای دیگر محله‌ای را خوب می‌دانند که امکانات بیشتری داشته و توسعه یافته‌تر باشد. برخی از مردم، فرهنگ ساکنین را مدنظر قرار داده و ترجیح می‌دهند در جایی زندگی کنند که به قول خودشان، ساکنین با فرهنگ‌تری داشته باشد. برای برخی نیز سرسبزی، زیبایی یا لاکچری بودن، ملاک انتخاب است..

محله های جنوب تهران شامل منطقه اصلی می‌شود که به ترتیب از منطقه ۵ شروع شده و به منطقه خط می شود حتی برخی از مناطق و نیز بخشی از جنوب تهران می شود. مشهورترین محله های تهران شامل نازی آباد ، شهر ری و منیریه می شود. حالا همراه با یکدیگر نگاهی به محله های اصلی جنوب تهران انداخته و آن را از نقطه نظرات مختلف ارزیابی می کنیم.


از مزایای اسید سولفوریک درصد برای باغ های کشاورزی، مزارع و باغچه ها این است. که میزان قلیایی بودن خاک و آب را کاهش می دهد. چنانچه از این ماده به صورت منظم برای خاک است.فاده شود، باعث می شود که تهویه خاک به درستی انجام شود و میزان نفوذ پذیری خاک افزایش یابد. در صورت است.فاده از اسید سولفوریک میزان شوری خاک کاهش پیدا می کند.

از این رو سوختگی حاصل از اسید سولفوریک به طور بالقوه جدی تر از اسیدهای قوی قابل مقایسه است. (به عنوان مثال اسید کلریدریک) ، زیرا آسیب بافتی اضافی به دلیل کم آبی و به ویژه به دلیل گرمای آزاد شده توسط واکنش با آب ، یعنی آسیب ثانویه حرارتی وجود دارد.

اسید سولفوریک یک الکترولیت است.. الکترولیت یک محلول است. که در آن یونها وجود دارند. باتری های اسید سرب در اتومبیل ها از مجموعه صفحات اکسید سرب با بار مثبت غوطه ور شده در الکترولیت و صفحات سرب خالص با بار منفی تشکیل شده اند ، به همین ترتیب غوطه ور شده اند. این الکترولیت اسید سولفوریک رقیق شده (تقریباً ٪) است.. به همین دلیل است. که اسید سولفوریک اغلب به عنوان اسید باتری شناخته می شود و خرید اسید سولفوریک توسط متخصصین این حرفه رایج است..



( تولید و ساخت ) های دیگر