فروش اسید سولفوریک در دیزین

sulfuric acid-1
sulfuric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیست اسنو پارک از بخش‌های حرفه‌ای مجموعه دیزین است. که در بخش شمالی آن و بالای رستوران چمن قرار دارد. برای رسیدن به این پیست باید از تله‌سیژ دره است.فاده کرد. امکان انجام حرکات نمایشی و مسابقات جذاب برای اسکی‌بازان حرفه‌ای در این بخش فراهم است.. حتی اگر اسکی‌باز حرفه‌ای نباشید؛ تماشای این حرکات نمایشی لذت‌بخش خواهد بود.

در این پیست حتی اگر زمستان کم‌برف هم باشد، دیگر نگران اسکی کردن خود نخواهید بود. در کنار انواع پیست‌های اسکی، دربندسر هم مانند دیزین، امکانات تفریحی متنوع دیگری هم دارد. امکاناتی مانند تله کابین، تله سیژ و امکانات رفاهی مانند رستوران‌های متنوع.

مسیر دوم، از شهرستان شمیرانات و شمشک عبور می‌کند. برای رفتن از این مسیر، در تهران، وارد بزرگراه شهید باقری و سپس اتوبان بابایی شوید. در اتوبان بابایی، وارد خروجی جاده لشگرک شوید. این جاده، مستقیماً شما را به پیست اسکی دیزین می‌رساند.


بخش عمده ای از کاربرد اسید سولفوریک در چرم سازی است.. همان طور که اشاره شد، اسید سولفوریک می تواند به عنوان یک چربی زدا و ضد لیپید عمل کند. چرم طبیعی هم حاوی مقادیری مواد زائد از این قبیل می باشد. چربی و موهای اضافی از بخش هایی از چرم است. که باید به شیوه ای آنها را زدود. کاربرد اسید سولفوریک در چرم سازی در این قسمت می باشد که سبب می شود مواد زائد و چربی ها از چرم جدا شده و پوست، آماده تبدیل به محصول نهایی گردد. خاصیت ضد چربی و قدرت هیدرولیز بالای این اسید باعث می شود که این قابلیت در صنعت چرم سازی را داشته باشد. هم چنین دیگر کاربرد اسید سولفوریک در چرم سازی را باید جداسازی آهک از چرم عنوان کرد که بخشی اصلی در فرآیند چرم سازی است..

اسید سولفوریک به عنوان یک اسید معدنی و از قوی ترین اسید ها در کنار هیدروکلریک اسید و نیتریک اسید به شمار می رود، به گونه ای که لقب سلطان اسید ها را به خود داده است.. از گذشته مصرف این اسید در صنایع مختلف در سراسر جهان رواج داشته و تا به امروز نیز تولید و مصرف آن به تبع تقاضای زیاد روند صعودی داشته است.. مصرف اسید سولفوریک در صنایع، به طور گسترده و مهم می باشد تا جایی که تولید این اسید، بیانگر قدرت صنعتی یک کشور است..

باتری ماشین دارای نوعی اسید است. که به واسطه ماده ای رقیق شده است.. کاربرد اسید سولفوریک در باتری ماشین در این قسمت می باشد و می توان آن را به نام اسید باتری نیز شناسایی کرد. امروزه در باتری های خودروها، از اسید سولفوریک و آب است.فاده می شود. با بهره گیری از آب، اسید سولفوریک را رقیق کرده و آن را آماده است.فاده در باتری خودروها می کنند.



( فروش ) های دیگر