تولید و ساخت اسید سولفوریک در شهر جدید اندیشه

sulfuric acid-1
sulfuric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا

شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..


از این رو سوختگی حاصل از اسید سولفوریک به طور بالقوه جدی تر از اسیدهای قوی قابل مقایسه است. (به عنوان مثال اسید کلریدریک) ، زیرا آسیب بافتی اضافی به دلیل کم آبی و به ویژه به دلیل گرمای آزاد شده توسط واکنش با آب ، یعنی آسیب ثانویه حرارتی وجود دارد.

این نکته بسیار مهم است. که اسید سولفوریک را به آب مقطر اضافه کنیم، زیرا این واکنش بسیار گرماده بوده و در صورت رعایت نکردن نکات ایمنی همچون پوشیدن دستکش و است.فاده از عینک، ممکن است. اسید به اطراف پاشیده شود و منجر به صدمات جبران ناپذیری شود. همچنین به سبب عدم آسیب رسانی بخار های این اسید قوی بهتر است. این آزمایش زیر هود آزمایشگاهی انجام شود.

اصلی ترین مورد است.فاده اسید سولفوریک در کشاورزی است.، به نحوی که حدود درصد از کل تولیدات این ماده در دنیا به بخش کشاورزی و تهیه انواع کودها اختصاص یافته است.. اسید سولفوریک در کشاورزی باعث کاهش اسیدیته خاک می شود و در مواقعی که میزان قلیایی بودن خاک افزایش پیدا کرده است.، می تواند راهگشا باشد. هم چنین از این ماده به منظور تولید کودهای شیمیایی آمونیوم سولفات بهره گرفته می شود. از دیگر موارد است.فاده اسید سولفوریک در کشاورزی، باید به افزایش میزان نفوذ پذیری خاک اشاره کرد. برخی از خاک ها نظیر خاک رس، امکان نفوذ آب به خاک را نمی دهند و حتی پس از گذشت چند روز از آبیاری شاهد عدم جذب آب خواهیم بود. اسید سولفوریک می تواند در این زمینه راهگشا بوده و با افزایش میزان نفوذ پذیری خاک، به تغذیه بهتر گیاهان منجر شود. با بهره گیری از کودهای حاوی این ماده می توان انتظار داشت که تهویه خاک به درستی صورت گیرد و کیفیت محصول نهایی افزایش پیدا کند.



( تولید و ساخت ) های دیگر