تولید و ساخت اسید سولفوریک در شهرک صنعتی چرمشهر

sulfuric acid-1
sulfuric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این شهرک جزو بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است. که با ساخت سوله‌هایی برای تولید چرم تاسیس و فعالیت می کند. شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه شهر تهران در شهرستان ورامین واقع شده است.. شهرک صنعتی چرمشهر یکی از شهرک صنعتی ورامین است. که با ظرفیت اشتغال هزار نفر در این شهرک راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیشتر جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.


اسید سولفوریک با روش­های مختلفی مانند فرآیند تماسی، فرآیند اسید سولفوریک مرطوب (WSAP)، فرآیند محفظه سربی و برخی فرآیندهای دیگر، تولید می ­شود. در اکثر کاربردها غلظت اسید سولفوریک باید بیشتر از % باشد (اسید غلیظ معمولاً ۸% است.). برای تولید محصولی با این غلظت، فرآیند تماسی طراحی شده است.، که بیشتر اسید سولفوریک جهان با این فرآیند تولید می­ شود. ماده خام این فرآیند گوگرد عنصری است.، که از معادن توسط روش فراش به دست می­ آید، یا از اکسایش سولفید هیدروژن در فرآیند کلاوس، تولید می ­شود.

اسید سولفوریک یکی از مواد پر کاربرد و است.فاده در صنایع است. که به طور طبیعی در آتشفشان ها وجود دارد. این ماده همان طور که نامش پیداست، اسید است. و دارای PH پایین تر از می باشد. شکل فیزیکی آن به طور معمول مایعی بی رنگ است.، اما شاهد انواعی از آن در رنگ های متمایل به قهوه ای هم هستیم. در پاسخ جزئی تر به این پرسش که اسید سولفوریک چیست باید گفت که این ماده بدون بو و به شدت خورنده می باشد. حالت آن روغنی است. و به راحتی در آب حل می شود. با توجه به خاصیت اسیدی شدید این ماده باید گفت که اسید سولفوریک، ماده ای خطرناک محسوب می شود و بخش عمده از ترکیب باران های اسیدی را نیز تشکیل می دهد. نام های دیگری که برای این ماده در نظر گرفته شده است.، اسید باتری، سولفوریک اسید و جوهر گوگرد می باشد. اسیدی و خطرناک بودن این ماده سبب شده است. تا خرید سولفوریک اسید، مساله ای حساس باشد. نگه داری و حمل و نقل این ماده باید در شرایط خاصی صورت گیرد که بتواند جلوی خطرات احتمالی این اسید قوی را بگیرد. به همین منظور خرید سولفوریک اسید از مراجع معتبر و با اطمینان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. و به مصرف کنندگان این ماده توصیه می کنیم که تهیه اسید سولفوریک خود را تنها از مراجع رسمی به انجام برسانند.

سلام و خسته نباشید. با تشکر از محصولات خوبی که ارائه می کنید. از این اسید سولفوریک تهیه کردم و واقعا رضایت داشتم. کیفیت بسته بندی و خود اسید عالی بود. به خاطر شرایط کارگاه به اسید سولفوریک غلیظ تو حجم بالا احتیاج داریم که خواستم بدونم امکان تهیه اش رو از شما داریم؟ بیشتر فروشگاه ها یا با کیفیت خوب عرضه نمی کنند یا حجم بالا کار نمی کنن. اگر برای خرید عمده اقدام کنیم، تخفیف بهمون تعلق می گیره؟ خرید عمده اسید غلیظ از چه مقداری بیش تر به حساب میاد و چقدر طول می کشه که سفارش آماده بشه؟



( تولید و ساخت ) های دیگر