فروش اسید سولفوریک در شهریار

sulfuric acid-1
sulfuric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


زبان مردم بومی شهرستان شهریار ترکی محلی بوده ، ولی زبان محاوره و گفتگوی عامه مردم فارسی می باشد که بیشتر مردم ساکن با آن تکلم می نمایند ، علاوه برزبان فارسی ، گویشهای آذری، گیلکی، کردی و لری به لحاظ مهاجرپذیری به ترتیب اهمیت در شهرستان رایج هستند .

محمدحسین بهجت تبریزی که در سه دوره‌ی تاریخی قاجار، پهلوی و جمهوری اسلامی زیست، به فارسی و ترکی آذربایجانی شعر می‌سرود و اشعاری که از وی در هر دو زبان به یادگار ماند توانست جای خود را در ذهن مردم ایران‌زمین باز کند. از این شاعر بیش از هزار بیت شعر به زبان فارسی و حدود سه هزار بیت به زبان ترکی آذری به جای مانده است.. برخی از اشعار شهریار را می‌توان در زمره‌ی شاهکارهای ادبیات گنجاند، از جمله مجموعه‌ی «

شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.


آمار نشان می دهد با وجود این که کشور ما به‌ عنوان یکی از تولیدکنندگان اسید سولفوریک با کیفیت در جهان مطرح است و حتی قیمت اسید سولفوریک تولیدی در ایران،در مقایسه با سایر کشورها رقابتی می باشد، اما باز هم کمتر از درصد از این محصول به خارج از ایران صادر می شود. دلیل عمده این امر شرایط سخت جابجایی آن است..

سولفوریک اسید مایعی با نقطه جوش بالا، در حدود درجه سانتی گراد می باشد، همچنین ویسکوز است. و گرانروی زیادی دارد. این ماده دارای مولکول‌ هایی با گشتاور قطبی است. که می ‌توانند با یکدیگر پیوند هیدروژنی برقرار کنند، همین شرایط مولکولی سبب می‌ شوند که سولفوریک اسید به خوبی در آب حل شود، بنابراین می تواند محلول های اسیدی بسیار مختلفی تولید کند. سولفوریک اسید یک مایع بسیار قطبی است. و دارای یک قطر دی الکتریک در حدود می باشد.

منظور از اسید باتری، اسیدی است. که در انواع باتری ها از جمله باتری خودروها است.فاده می شود. مایع داخل باطری از مخلوط اسید سولفوریک و آب مقطر به دست می آید. در واقع اسید باتری رقیق شده اسید سولفوریک می باشد چون اسید را نمی توان به راحتی رقیق نمود و باید از دستگاه رقیق کننده قوی است.فاده کرد. باتری دستگاهی است. که انرژی الکتریکی را در حالت شیمیایی در خود ذخیره می کند تا در زمان نیاز مورد است.فاده قرار بگیرد. اساس کار این باتری ها واکنش بین سرب و اسید سولفوریک می باشد. همچنین از اسید سولفوریک در ترکیب باتری های قوی تجهیزات تصویر برداری بیمارستانی و باتری ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی نیز است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر