تولید و ساخت اسید سولفوریک در فیروزکوه

sulfuric acid-1
sulfuric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین راه آهنی که در ایران احداث شد از شاهی یا همان قائم‌شهر کنونی تا بندر شاه یا همان بندر ترکمن امروزی می‌رفت. بعد از راه افتادن اولین قطار از ساری تا بندر ترکمن، پروژ‌ه‌های بیشتر و وسیع‌تری در سطح کشور شروع به کار کرد که راه آهن البرز یکی از آن‌ها بود.

اگر می‌خواهید در میان تمام جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و تهران،‌ جایی را انتخاب کنید که طبیعت بکر و کوچه‌باغ‌های آرام و زیبا داشته باشد، روستای سیمین دشت برای شما بهترین انتخاب است.. اولین نکته درباره این روستا این است. که در منطقه‌ای کوهستانی قرار گرفته است.. ارتفاع کوه‌هایی که این روستا را احاطه کرده‌اند، گاهی تا متر نیز می‌رسند.

تنگه میشینه مرگ یکی از جاهایی است. که هنگام صعود به قله میشینه مرگ از آن عبور خواهید کرد. در این تنگه باید راه خود را در داخل رودخانه ادامه دهید. طبیعت این ناحیه از روستا، پوشش گیاهی بسیار متنوعی دارد و به دلیل کوهستانی بودن منطقه، آب و هوای آن خنک و معتدل است.. بعد از به پایان رسیدن تنگه به


سولفوریک اسید و یا جوهر گوگرد (Oil of Vitrio) سولفوریک اسید یک اسید بسیار قوی با فرمولاسیون HSO است.. مولکول این اسید به دلیل قطبی بودن با هر نسبیت در آب حل می‌شود و به صورت کامل در آب حل پذیر است.. اسید سولفوریک کاربرد بسیار زیادی در صنایع شیمیایی دارد که در ادامه‌ به توضیح و معرفی انواع این کاربردها خواهیم پرداخت.

این ماده به صورت طبیعی در گازهای خارج شده از آتشفشان وجود دارد. ساختار سولفوریک اسید شامل یک اتم گوگرد، چهار اتم اکسیژن و دو اتم هیدروژن می باشد. شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که اسید سولفوریک چه رنگی است.؟ باید بدانید که اسید سولفوریک مایعی شفاف و بی رنگ می باشد.

ریشه درختان پسته به تهویه بسیار حساس می باشد و کشاورزان زیادی به دلیل عدم مرغوبیت خاک ضررهای زیادی دیده اند. اسید سولفوریک به عنوان یک ماده و کود شیمیایی قوی عمل می کند و باعث می شود که مشکلات کشاورزان در زمان است.فاده از این گونه خاک ها حل شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر