تولید و ساخت اسید سولفوریک در لواسان

sulfuric acid-1
sulfuric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در منطقه لواسان هرچه که بخواهید وجود دارد. از رودخانه و دریاچه گرفته تا دشت و کوه و آبشار، آبشار ناران هم یک آبشار بسیار دیدنی در نزدیکی روستای کند علیای لواسان است.. این آبشار از خاص‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید اول به دلیل اینکه فاصله کمی تا تهران دارد و دومین دلیل هم محل قرارگیری آن است..

مسیر دسترسی لواسان به دلیل نزدیکی به تهران، در روزهای آخر هفته بسیار شلوغ می‌گردد. گردشگران با اجاره ویلا یا سوئیت در لواسان برای آخر هفته خود راهی این شهر زیبا می‌شوند. لواسان در کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد. بهترین راه رسیدن به لواسان از آزاده راه شیهدبابایی می‌باشد. از آنجا به جاده لشکرک بروید و بعد وارد بلوار امام خمینی شوید. این بلوار شما را به مسیر ورودی لواسان می‌رساند. فاصله لواسان تا آزادراه شهیدبابایی در حدود کیلومتر است. و اگر ترافیک نباشد، ظرف کمتر ۵ دقیقه می‌توانید به لواسان برسید.

دیگر موارد نیز اثبات می‌نماید که شبهه‌ای در این که آسان به معنی برآینده و سرزننده‌است، وجود ندارد، مثلاً به همین معنی کلمه آسغ در لهجه بلوچی و آسین در لهجه است.رآبادی (گرگانی) که به معنی آمدن می‌باشند در این گویش‌ها وجود دارند و در لهجه بلوچی نیز آسان با کلمه روش (از ریشه روشن و روشنائی) ترکیب شده و به صورت "روش آسان" معنی برآمدن آفتاب و برخاستن خورشید گرفته‌است. در زبان ارمنی نیز کلمه اَسَن که از زبان‌های ایرانی (پهلوی) به عاریت گرفته شده به همین معنی موجود است.. همچنین است.اد


از اسید سولفوریک در تولید مواد شوینده گوناگون بسیار است.فاده می شود . چرا که این اسید قوی توانایی هیدرولیز کردن بسیار قوی دارد و می تواند تمامی چربی ها را در خود حل کند و ظروف و سطوح را عاری از هرگونه چربی و لیپید کند . به همین دلیل از این ماده خارق العاده در ساخت و تولید مواد شوینده است.فاده می شود .

در زمان است.فاده از این کود این نکته را به خاطر داشته باشید، که دادن کود زیاد به زمین های زراعتی موجب از بین رفت حاصلخیزی خاک می شود. به همین خاطر لازم است. تا در زمان کوددهی به نکات مهم کشاورزی توجه کنید. مثلا برای آبدار کردن میوه ها باید از غلظت کمی از این کود است.فاده کنید.

برای خرید اسید سولفوریک به صورت انبوه یا مقادیر کم و با غلظت های مختلف می توانید با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کرده تا خریدی مطمئن داشته باشید . اسید سولفوریک در مقادیر کم در گالن های لیتری و در مقادیر انبوه در بشکه های لیتری و لیتری عرضه می شود .



( تولید و ساخت ) های دیگر