تولید و ساخت اسید سولفوریک در ملارد

sulfuric acid-1
sulfuric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..

دهستان اختر آباد از توابع بخش صفا دشت با وسعتی معادل کیلومتر مربع در کیلومتری تهران و کیلومتری غرب شهرستان ملارد قرار دارد. دهستان اختر آباد با داشتن تنوع اقلیمی، جغرافیایی و جانوری و وجود بیش از رشته قنات جاری و بیش از اثر تاریخی، فرهنگی یکی از نقاط دیدنی شهرستان شهریار است..

در نزدیکی بافت شهری ملجا دو امامزاده جلیل القدر قراردارد یکی امام زاده قاسم علیه السلام از نوادگان امام حسن مجتبی علیه السلام که در کنار کوه روستای بیدگنه واقع شده و دیگری امامزاده ابراهیم علیه السلام که از فرزندان امام علی النقی علیه السلام میباشد و در محل آرامستان فعلی شهر ملارد قرار دارد


ترکیبات نفتی حاوی مولکول هایی هستند که به شدت محیط را آلوده کرده و به دستگاه و تجهیزات پالایشگاه ها صدمه می زنند. در زمینه پالایش نفت دو روش شیمیایی و تصفیه با هیدروژن را داریم. که کاربرد سولفوریک اسید در صنعت نفت تصفیه نفت می باشد.

شما عزیزان می‌توانید اسید سولفوریک را با بهترین قیمت و کیفیت از شرکت بزرگ دیجی شیمی تهیه کنید. شرکت دیجی شیمی با سالها تجربه در صعنت خرید و فروش مواد شیمیاییی مشغول به کار است. و همیشه در تلاش بوده تا محصولات خود را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت به شما مشتریان عزیز تحویل بدهد؛ که با لطف خدا در این هدف نیز موفق بوده! شما می‌توانید به صورت مراجعه حضوری و یا تماس با شرکت ما محصول مورد نظر را ثبت سفارش کنید، اگر شما جزء آن دسته افرادی هستید که این اولین بار است. که می‌خواهید از شرکت دیجی شیمی خرید کنید ما ثبت سفارش به صورت تماس تلفنی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در تولید کود از اسید سولفوریک برای افزودن گوگرد به خاک است.فاده می شود. بیشتر زمین های کشاورزی به منبع گوگرد احتیاج دارند تا جای آنچه را که در دوره های بارانی توسط گیاهان زراعی است.فاده می شده یا شسته شده است. ، جایگزین کند.به همین منظور خرید اسید سولفوریک در بین کشاورزان رایج است..



( تولید و ساخت ) های دیگر