فروش اسید سولفوریک در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

sulfuric acid-1
sulfuric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


خرید اسید سولفوریک برای است.فاده در تولید مواد شیمیایی شامل تولید کاپرولاکتام برای الیاف نایلون و دی اکسید تیتانیوم است. که یک رنگدانه سفید روشن است.. علاوه بر این ، اسید سولفوریک برای تولید اسید هیدروفلوئوریکی که جایگزین کلروفلوئوروکربن ها (CFC) شده است. برای است.فاده در یخچال ها یا سیستم های تهویه هوا ضروری است..

از اسید سولفوریک است.فاده می شود تا ترکیبات اتیلنی به است.ر ها محلول تبدیل شوند. اغلب از این ماده برای تصفیه نفت سبک که شامل نفت سفید و بنزین ها است.؛ است.فاده می شود. این ماده در زمینه خنثی سازی ترکیبات بازی، حذف ترکیبات اکسیژن دار و اکسیده کردن مرکاپتان های و دی سولفید های کم ضرر نقش دارد.

اسید سولفوریک کشاورزی یکی از پرکاربردترین مواد شیمیایی در جهان است.. این اسید بیشترین است.فاده را در تولید کودهای شیمیایی و جبران کمبود گوگرد خاک دارد. اسید سولفوریک کشاورزی میزان قلیایی بودن خاک و آب را کاهش می دهد تا تهویه خاک به درستی انجام شود. حدود درصد از بازار مصرف این ماده، مختص به تولید این کودها می ‌باشد. 



( فروش ) های دیگر