تولید و ساخت اسید سولفوریک در ورامین

sulfuric acid-1
sulfuric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در صورتی که به ورامین سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم حتما نان پنجره‌ای و نان کسمه  ورامینی را خریداری کنید. یکی دیگر از سوغاتی‌های ورامین، محصولات کشاورزی  این شهرستان است.. از محبوب‌ترین محصولات کشاورزی ورامین می‌توان به خیار گلخانه‌ای، گوجه فرنگی، ملون، خربزه، فلفل و بادمجان اشاره داشت.

نکته ی مهمی که در رابطه با این بنا وجود دارد‌، نوع معماری و ساخت قلعه ایرج است.. در طراحی قلعه به این موضوع توجه شده که با نفوذ دشمن، متوجه حضور سربازان در قلعه نخواهند شد و این به لحاظ امنیتی برای سربازان بسیار مفید بوده است.. قلعه ایرج در حدود . متر دارد و در مساحتی بالغ بر هکتار بنا شده است.. علت نامگذاری این بنا، انتساب بنا به ایرج فرزند فریدون در شاهنامه فردوسی می‌باشد.

کمی بعد وارد دشت ورامین شدیم در هر قدم نهر آبی بود که از کوهستان سرازیر می‌شد به مزارع سبز و خرمی برخوردیم. زارعین در مزارع مشغول کار بودند ما به تماشای یک قرقی مشغول شدیم که در هوا پرواز می‌کرد و ناگهان به زمین فرود آمد و مرغی را شکار کرد. دشت مانند تابلوی دورنمایی است. که گویی به دست نقاشان ژاپنی با نقش‌های ته طلایی مطلوبی در زمینه سیاه ساخته شده‌است، از دور دهکده‌ای دیده می‌شود که در دامنه کوه واقع است. و از تابش اشعه خورشید منظره خاصی دارد…


از اسید سولفوریک در صنایع معدنی و فلزی برای است.خراج انواع مواد معدنی همچون مس ، اورانیوم ، وانادیوم ، آهن سرب ، روی و &#; است.فاده می شود . همچنین از اسید سولفوریک برای شست و شوی سطح فلزات و آماده سازی فلزات برای رنگ و ایجاد پوشش های گوناگون روی فلزات است.فاده می‌ شود .

سلام جناب دارابی عزیز، بله، اسید سولفوریک یکی از ارزانترین و در دسترس ترین مواد اصلاحی است. که برای اصلاح خاک های شور و قلیایی توصیه می‌شود. در واقع اسید سولفوریک اضافه شده به خاک بلافاصله با آهک&#; های موجود در خاک واکنش نشان داده و خنثی می&#; شود و منجر به رفع شوری خاک می گردد. میزان است.فاده از این ماده بستگی به میزان شوری و املاح خاک دارد. معمولا یک مخزن لیتری با ظرفیت تن مایع مورد است.فاده قرار می گیرد.

از این رو سوختگی حاصل از اسید سولفوریک به طور بالقوه جدی تر از اسیدهای قوی قابل مقایسه است. (به عنوان مثال اسید کلریدریک) ، زیرا آسیب بافتی اضافی به دلیل کم آبی و به ویژه به دلیل گرمای آزاد شده توسط واکنش با آب ، یعنی آسیب ثانویه حرارتی وجود دارد.



( تولید و ساخت ) های دیگر