تولید و ساخت اسید سولفوریک در پردیس

sulfuric acid-1
sulfuric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.

من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه

شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.


شرکت تولیدی شیمیایی پترو آکام راد صنعت با سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال به منظور تولید مواد شیمیایی در شهرک صنعتی محمود آباد تاسیس گردید . فعالیت شرکت شامل ارائه کلیه خدمات تولید فرآورده های شیمیایی و پتروشیمی و معدنی از جمله اسید سولفوریک و مشتقات و فرآورده های مرتبط با آن ، توزیع و خرید و فروش و صادرات محصولات تولید شده و واردات مواد اولیه و تجهیزات ماشین آلات مورد نیاز خطوط تولیدی شرکت خواهد بود.

این ماده یک اسید بسیار قوی با فرمولاسیون HSO است. که کاربرد بسیار وسیعی در صنعت دارد. اسید سولفوریک یکی از پرکاربردترین ماده‌های صنعتی است. که در صنایع شیمیایی، صنایع شیمیایی، تهیه‌ کودهای شیمیایی برای کشاورزی، صنایع رنگرزی و صنایع فولاد و متالورژی به صورت گسترده کاربرد دارد.

آب که به دستگاه های مخصوص آب شیرین کن ورود پیدا می کند Ro دارای Ph خنثی و کمی اسیدی می باشد. چرا که از این طریق میزان حلالیت یون های فلزی در سطح ممبرین ها افزایش پیدا می کند. کاربرد اسید سولفوریک در صنعت تصفیه آب این است. که از آن برای پاکسازی Ro و Cip است.فاده می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر