فروش اسید سولفوریک در پیشوا

sulfuric acid-1
sulfuric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:


اسید سولفوریک باعث ایجاد سوختگی شدید می شود، به ویژه در غلظت های بالا و همچنین در مقایسه با سایر اسیدها خاصیت خورندگی بالاتری دارد. این ماده خاصیت دهیدراته کنندگی قوی روی کربوهیدرات ها دارد، گرمای زیادی آزاد می کند و باعث سوختگی ثانویه می شود. براین اساس تاثیر آن روی چشم بسیار زیاد است. و بلافاصله منجر به کوری دائمی می شود.

ترکیبات نفتی حاوی مولکول هایی هستند که به شدت محیط را آلوده کرده و به دستگاه و تجهیزات پالایشگاه ها صدمه می زنند. در زمینه پالایش نفت دو روش شیمیایی و تصفیه با هیدروژن را داریم. که کاربرد سولفوریک اسید در صنعت نفت تصفیه نفت می باشد.

آب ورودی به دستگاه آب شیرین کن RO دارای PH خنثی و یا مقداری اسیدی است. زیرا سبب افزایش حلالیت یون های فلزی در سطح ممبرین ها و در نتیجه کاهش میزان گرفتگی ممبرین ها می شود. در این جا یک واحد تزریق اسید داریم تا PH را تنظیم کند. تزریق اسید باعث کاهش PH آب می شود و از آن برای شست و شو ممبرین ها دستگاه تصفیه آب RO یا CIP است.فاده می کنیم.



( فروش ) های دیگر