تولید و ساخت اسید سولفوریک در چهاردانگه

sulfuric acid-1
sulfuric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت ماندگار در سال ۸۸ با شعار حفظ طبیعت و محیط زیست پا به عرصه تولید در صنعت مبلمان گذاشته و با بنیانگذاری صنعت مبلمان پلیمری در ایران و خاورمیانه تحولی عظیم در صنعت مبلمان پدید آورد. از دیرباز تا کنون همواره مبلمان را مترادف با صنعت چوب برشمرده‌اند، اما امروزه به یمن بهره گیری از مواد و فناوری‌های نوین صنعتی، تولید مبلمان دیگر به صنعت چوب محدود نمی‌شود. برای نمونه امروز مواد پلیمری ABS که با ویژگی دوستدار محیط زیست تولید شده‌اند، جایگاه ویژه‌ای در صنعت مبلمان یافته‌اند.

در نهایت توصیه می کنیم که قبل از تصمیم نهایی و خرید محصولات، خودتان سفری به چهاردانگه داشته باشید. بسیاری افراد از این شهر و محصولات آن تعریف می کنند و افرادی نیز به کیفیت محصولات آن خرده می گیرند. شاید بهترین قاضی خودتان باشد که با حضور در این شهر بتوانید تجربه ای بی نظیر از خرید کابینت یا دیگر محصولات این شهر را داشته باشید.

تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.


شرکت تولیدی شیمیایی پترو آکام راد صنعت با سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال به منظور تولید مواد شیمیایی در شهرک صنعتی محمود آباد تاسیس گردید . فعالیت شرکت شامل ارائه کلیه خدمات تولید فرآورده های شیمیایی و پتروشیمی و معدنی از جمله اسید سولفوریک و مشتقات و فرآورده های مرتبط با آن ، توزیع و خرید و فروش و صادرات محصولات تولید شده و واردات مواد اولیه و تجهیزات ماشین آلات مورد نیاز خطوط تولیدی شرکت خواهد بود.

پلی آمید، پلی است.ر، اکریلیک از جمله الیاف مصنوعی پرکاربرد هستند که در تولید آنها از سولفوریک اسید است.فاده می شود. به عنوان مثال الیاف سلولز در محلول تترا آمین مایع آبی رنگ تولید می کنند. زمانی که به این ماده سولفوریک اسید افزوده می شود، ابریشم مصنوعی و ریون تولید می شود.

قطعا در کنار بهره مندی محصول از کیفیت بالا، قیمت هم برای مصرف کننده مهم خواهد بود. قیمت اسید سولفوریک تحت تاثیر عواملی چون برند تولید کننده، کیفیت محصول، درصد خلوص، نوع بسته بندی و سایر عوامل این چنینی متغیر خواهد بود. اما دیجی شیمی در این حوزه هم موفق عمل کرده و در کنار عرضه این اسید با کیفیت بسیار عالی و برندی معتبر، قیمت تمام شده آن را نیز بسیار مناسب و ارزان در نظر گرفته است.. قیمت اسید سولفوریک در سایت دیجی شیمی به علت حذف شدن واسطه ها و دلال هایی که بی دلیل قیمت محصول را افزایش می دهند، بسیار مناسب و رقابتی است.. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد قیمت اسید سولفوریک به سایت دیجی شیمی سری زده و یا با مسئولین فروش این مرکز تماس حاصل کنید. این اطمینان را به شما می دهیم که قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول در ازای درصد خلوص بسیار بالا، کیفیت مناسب، بسته بندی مطمئن و تحویل فوری آن خواهد بود.



( تولید و ساخت ) های دیگر