تولید و ساخت اسید سیتریک در اسلامشهر

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در گذشته، اسلام شهر یکی از روستاهای شهر ری بود و نام آن روستای قاسم آباد شاهی بود. در زمان قاچار اسلامشهر بعنوان منزل گاه اردویی همایونی بوده است. و به ان قاسم آباد خالصه گفته میشد. از نظر قدمت، پیداشدن بقایای پایه های پل بر روی رودخانه حصارک پایین، و همچنین آثار باستانی مدفون شده در تپه هایی که در مجاورت آن قرار دارد، نشان از اهمیت تاریخی این منطقه دارد.

یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

اسلامشهر مرکز شهرستان اسلامشهر و دومین شهر پرجمعیت در است.ان تهران است.. شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلامشهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . اسلامشهر در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.


اسید سیتریک یک ماده خوراکی است. که نسبت به سایر اسید های خوراکی اندکی قدرت بالاتری دارد. همین مساله باعث شده تا کاربرد اصلی آن به شکل افزودنی و نگهدارنده باشد. نامی که برای این ماده در قالب خوراکی برگزیده شده است.، اسید سیتریک e می باشد. بزرگترین کاربرد اسید سیتریک e در آشپزی و به کارگیری به عنوان یک طعم دهنده و حفظ کننده رنگ غذا می باشد. بنابراین نوع خوراکی این فرآورده که در آشپزی مورد است.فاده قرار می گیرد را با نام اسید سیتریک e می خوانند که ممکن است. در بسته بندی مواد غذایی با آن مواجه شوید.

فرمول مولکولی اسید سیتریک CHO و جرم مولی آن . گرم در مول است.. ساختار شیمیایی اسید سیتریک در زیر نشان داده شده است.. اسید سیتریک یک اسید آلفا-هیدروکسی با سه اسکلت کربن است. که دارای سه گروه اسید کربوکسیلیک (COOH) و یک گروه هیدروکسیل (OH) است..

تخمیر سطحی: اولین فرآیند فردی برای تولید اسید سیتریک، کشت سطح مایع (LSC) بود، که در سال در بلژیک مورد است.فاده قرار گرفت، پس از آن، روش های دیگر تخمیر، مانند تخمیر غوطه ور، ایجاد شد. اگرچه این تکنیک پیچیده تر است.، اما روش سطح نیاز به تلاش کمتری در بهره برداری و نصب و هزینه انرژی دارد.



( تولید و ساخت ) های دیگر