تولید و ساخت اسید سیتریک در بومهن

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


این ماده در نوشابه های گازدار و یا غذاهایی با اسیدیته متوسط است.فاده می شود. با این حال خاصیت نگهداری این ماده نسبت به سایر اسیدها در کنترل رشد مخمرها و کپک ها تاثیر پذیری کمتری دارد. امروزه اسید سیتریک یکی از رایج ترین و پرکاربردترین نگهدارنده ها در جهان است. ، به طوری که ایالات متحده به تنهایی سالانه بیش از . میلیون تن از آن را تولید و به فروش می رساند.

شاید تا کنون نام جوهر لیمو را شنیده باشید. اما جوهر لیمو چیست؟ جوهر لیمو یا همان سیتریک اسید کاربردهای فراوانی در صنعتی غذایی و داروسازی و دیگر صنایع دارد. سیتریک اسید، اسیدی ضعیف و از مهم ترین اسید های آلی است. که در مرکبات وجود دارد. از جوهر لیمو به عنوان واسطه در سیکل سیتریک اسید (چرخه کربس) یاد می کنند، که این چرخه در متابولیسم موجودات هوازی وجود دارد. هایپر صنعت فامکو ارائه دهنده اسید سیتریک ایرانی و چینی در دو گرید اسید سیتریک صنعتی و اسید سیتریک خوراکی می باشد. برای اطلاع از بروزترین قیمت اسید سیتریک با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اسید سیتریک به دو شکل آبدار و خشک تولید می شود که همین امر باعث وجود تفاوت هایی در خواص فیزیکی آن ها می شود. اسید سیتریک خشک از محلول آبی غلیظ و داغ متبلور می شود و کریستال های آن شفاف و بی رنگ هستند. اسید سیتریک آبدار که از محلول آبی سرد متبلور می شود، در هوایی با رطوبت طبیعی پایدار است. ولی در مجاور هوای خشک یا اسید سولفوریک تبخیر می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر