تولید و ساخت اسید سیتریک در تهران

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.

از دههٔ چهل تا ۵، از سینمای فعال شهر تهران، نام بیش از یک سوم آن‌ها خارجی بود. در این دوران شمار قابل توجهی از سینماهای نوین تهران در اختیار شرکت‌های خارجی بود. همچنین به گزارش دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و هنر، از فیلم نمایش داده شده در سال ۵ در تهران، فیلم ایرانی، فیلم آمریکایی و دیگر فیلم‌ها نیز از کشورهای انگلستان، فرانسه، ایتالیا، هندوستان، ژاپن، هنگ کنگ و شوروی بوده‌اند.


تمام مطالب گفته شده در بالا موید این نکته هستند که اسید سیتریک یکی از پرکاربردترین اسیدهای آلی موجود است.. این اسید در طیف وسیعی از صنایع ازجمله صنایع غذایی، داروسازی، آرایشی و بهداشتی، مواد نگهدارنده در صنایع غذایی، آبکاری مس، صنایع شیمیایی، رنگ و چاپ و ... به عنوان یک عامل موثر وجود دارد.

اسید سیتریک به عنوان اسید آلی ضعیفی شناخته شده است. که به طور طبیعی در میوه های از نوع مرکبات وجود دارد . به دلیل خاصیت هایی که این اسید دارد در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی برای آن تعریف شده است.. بیشترین کاربرد را در صنایع غذایی به خود اختصاص داده است. که به منظور ایجاد طعم ترش در محصولاتی مانند مربا و نوشیدنی و ... و نیز به عنوان نگهدارنده جهت جلوگیری از رشد قارچ ها و افزایش ماندگاری آنها است.فاده می شود.

شاید تا کنون نام جوهر لیمو را شنیده باشید. اما جوهر لیمو چیست؟ جوهر لیمو یا همان سیتریک اسید کاربردهای فراوانی در صنعتی غذایی و داروسازی و دیگر صنایع دارد. سیتریک اسید، اسیدی ضعیف و از مهم ترین اسید های آلی است. که در مرکبات وجود دارد. از جوهر لیمو به عنوان واسطه در سیکل سیتریک اسید (چرخه کربس) یاد می کنند، که این چرخه در متابولیسم موجودات هوازی وجود دارد. هایپر صنعت فامکو ارائه دهنده اسید سیتریک ایرانی و چینی در دو گرید اسید سیتریک صنعتی و اسید سیتریک خوراکی می باشد. برای اطلاع از بروزترین قیمت اسید سیتریک با کارشناسان ما تماس بگیرید.



( تولید و ساخت ) های دیگر