فروش اسید سیتریک در جنوب تهران

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از محله های منطقه تهران که در کنار اتوبان آزادگان قرار گرفته که پیش از انقلاب اسلامی بیشتر به عنوان یک محله آلونک نشین شناخته می شده و آغاز ساخت و ساز در آن به سال باز می گردد که اهالی این محله در راستای گسترش شهرنشینی تهران با دریافت وام و مجوزهای لازم شروع به ساخت و سازهای گسترده کردند و امروزه این محله به عنوان یکی از اصلی ترین محله های جنوب تهران شناخته می شود.

افسریه از قدیمی ترین و اصلی ترین محله های جنوب تهران می باشد که از غرب به بزرگراه بسیج و از جنوب به شهرک والفجر ختم می شود این منطقه که بیشتر برای نظامی ها طراحی شده است. امروزه تغییر بافت داده و یکی از محله های سنتی و رو به رشد جنوب تهران می باشد. بسیاری از ساختمان های افسریه خانه های ویلایی با قطعات متری می باشد که امروزه به دلیل شهرسازی مدرن تغییر ساختار داده و آپارتمان های جدید جای این خانه های ویلایی را گرفته است..

در راستای برابری امکانات رفاهی در جنوب تهران ، خطوط اتوبوس رانی بسیاری برای جابجایی مسافران در سطح محله ها و پایانه های جنوب تهران راه اندازی شده است. . همچنین با پیگیری های مسئولین خدوم شهرداری تهران ، تعداد ایستگاه های متروی  جنوب تهران هم روز به روز درحال افزایش است. . از این رو میتوان کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی در جنوب تهران را مطلوب و قابل قبول خواند . 


در برخی موارد ممکن است. تولید کنندگان به دلیل قیمت این ترکیب و یا عدم دسترسی به آن به دنبال جایگزین مناسب برای خرید سیتریک باشند. با این حال به دلیل خواص چندگانه این ترکیب توصیه نمی شود آن را به طور کامل کنار بگذارید.در ادامه با چند نمونه از جایگزین های آن بیشتر آشنا خواهیم شد:

اسید سیتریک یکی از رایج ترین نگهدارنده های مواد غذایی است. و هم چنین به عنوان طعم دهنده به بسیاری خوراکی ها افزوده می شود. این ماده را می توان به طور طبیعی در مرکبات یافت اما در عین حال می توان آن را تولید نمود. اسید سیتریک یک پودر غلیظ است. که به دلیل عطر و طعم ترش، کیفیت بالا و کاربردهایی که دارد، از ارزش زیادی بهره مند است.. به همین دلایل، اسید سیتریک در لیست مواد تشکیل دهنده بسیاری از غذاهای موجود در آشپزخانه شما از قبیل تنقلات، مواد نگهدارنده، آبنبات ها و &#; یافت می شود. به اسید سیتریک نمک ترش نیز گفته می شود، زیرا از لحاظ بافت ظاهری و طعم دهندگی شباهت زیادی به نمک دارد. امروزه با توجه به  نیاز مضاعف به اسید سیتریک شاهد تولید آن در بسیاری از مراکز از جمله کیمیا تهران اسید هستیم.

اسید سیتریک نوعی کربوکسیلیک اسید است. که از مهم ترین اسیدهای آلی به حساب می آید و با توجه به اینکه در بسیاری از مرکبات (لیمو شیرین و لیمو ترش ، پرتقال) و دیگر میوه هایی همچون گیلاس، زغال اخته، سیب، توت فرنگی و ... وجود دارد، به عنوان یک ترکیب غیرسمی و خوراکی به منظور ایجاد طعم و پایدارکننده به مواد غذایی اضافه می شود. بد نیست بدانیم این میوه ها به دلیل اینکه دارای مقدار کافی اسید سیتریک هستند، در طبقه میوه های اسیدی قرار می گیرند.



( فروش ) های دیگر