فروش اسید سیتریک در دماوند

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


گیاهان دشت لار و بلندی‌های دربرگیرنده آن گوناگونی چشمگیری دارد. شماری از این گیاهان خوراکی و دارویی است. که در اردیبهشت ماه دوستداران سبزی چین را فرا می‌خواند. گون و خرگوشک و آویشن (اوشم) و شنگ، لواش، سیرک (تلم)، پیازک، قارچ وحشی، کاسنی، گلپر (الرگ)، شیرین بیان، باریجه، چای کوهی، بارهنگ و والک نمونه‌هایی از گیاهان دشت لار و بلندی‌های آن است.. زنبق وحشی بنفش و ارغوانی و مرغک و گل زرد، و شقایق دشت لار را در بهار رنگارنگ کرده زیبایی آن دو چندان می‌شود.

برخی اعتقاد دارند که دماوند آتشفشانی نیست. اما برخی دیگر معتقد هستند که آتشفشان دماوند فعال است. و خروج گاز و چشمه‌های آب‌گرم، علامت فعال بودن آن است.. دکتر مهدی زارع از متخصصانی است. که اعتقاد دارد دماوند یک کوه آتشفشانی فعال است..

دماوند یک کوه آتشفشانی مطبق و نیمه‌فعال است. که در دوران چهارم زمین‌شناسی موسوم به دوران هولوسین تشکیل شده و عمر آن با است.فاده از روش کربن حداقل ۸,۵ سال تخمین زده شده‌ است.. وجود چندین چشمه گوگردی و چشمه‌های آب گرم از شواهد نیمه فعال بودن این آتشفشان است.. بیشترین و عمده‌ترین فعالیت آتشفشانی این کوه که باعث شکل‌گیری آن شده، در حدود , سال قبل روی داده است.. قطر دهانه این آتشفشان در حدود متر است. که دریاچه‌ای از یخ آن را پوشانده است..


با افزایش اسیدیته و کاهش PH شرایط جلوگیری از رشد باکتری و قارچ را بوجود می آورد. در نتیجه باعث افزایش مدت زمان عمر مواد غذایی و یا نوشیدنی می شود. همچنین به حفظ عطر، طعم و PH در یک سطح مناسب موجب جلوگیری از تخریب و فساد محصولات غذایی می شود.

داستان اسید سیتریک در سال با کار کارل ویلهم شیل شروع شد. وی از آب لیمو کلسیم سیترات را به دست آورد و با افزودن اسید سولفوریک به آن به سیتریک اسید مایع رسید. در سال نیز آدامز و گریموکس موفق شدند اسید را به روش سنتزی از گلیسرول تولید نمایند.

 قارچ آسپرژیلوس نایجر در محیط کشت PDA  به مدت روز در دماي C° گرمخانه گذاري شده  و از آن سوسپانسیون اسپوردار تهیه می شود. سپس سوبستراي خشک  وزن میشود و pH ،رطوبت، قند و نیتروژن آن نیز تنظیم می گردد .پس از اتوکلاو سوبسترا، تلقیح و گرمخانه گذاري ، محیط کشت با آب مقطر یا است.ون فروشویی شده و جداسازي فاز مایع و جامد به کمک صافی و سانتریفوژ انجام میگیرد .



( فروش ) های دیگر