فروش اسید سیتریک در دیزین

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دوچرخه‌سواری نیز یکی دیگر از تفریحاتی است. که در دیزین وجود دارد؛ اما با دوچرخه‌سواری معمولی تفاوت‌هایی دارد. در دیزین، دوچرخه‌سواری کوهستانی وجود دارد که مهارت و تجربه خاصی را می‌طلبد؛ بنابراین هرکسی نمی‌تواند از پس آن بربیاید. افراد حرفه‌ای در این زمینه، دوچرخه‌سواری خود را با حرکات نمایشی همراه می‌کنند.

معماری زیبای این شله‌ها اساساً با اصالت کوهستان و پیست‌های اسکی گره خورده است. و این کلبه‌ها با سقف‌های شیروانی خود به راحتی در دیزین قابل تشخیص‌اند. کلبه‌های چوبی پیست دیزین تهران بهترین اقامتگاه برای گروه‌های بالای تا ۵ نفره است. و به همین علت معمولاً اسکی‌بازان حرفه‌ای که به‌صورت گروهی به دیزین می‌آیند اجاره این شله‌ها را ترجیح می‌دهند.

واژه پیست در فرهنگ لغت فارسی به‌معنی محوطه و محلی برای ورزش است.. پیست اسکی دیزین مجموعه کاملی از انواع پیست‌ها را در خود گنجانده است.. این مجموعه با تنوع زیادی که در انواع پیست دارد، قدرت انتخاب بالایی به ورزشکاران و اسکی‌بازان حرفه‌ای می‌دهد.


اسید سیتریک به دو شکل آبدار و خشک تولید می شود که همین امر باعث وجود تفاوت هایی در خواص فیزیکی آن ها می شود. اسید سیتریک خشک از محلول آبی غلیظ و داغ متبلور می شود و کریستال های آن شفاف و بی رنگ هستند. اسید سیتریک آبدار که از محلول آبی سرد متبلور می شود، در هوایی با رطوبت طبیعی پایدار است. ولی در مجاور هوای خشک یا اسید سولفوریک تبخیر می شود.

اسید سیتریک به عنوان اسید آلی ضعیفی شناخته شده است. که به طور طبیعی در میوه های از نوع مرکبات وجود دارد . به دلیل خاصیت هایی که این اسید دارد در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی برای آن تعریف شده است.. بیشترین کاربرد را در صنایع غذایی به خود اختصاص داده است. که به منظور ایجاد طعم ترش در محصولاتی مانند مربا و نوشیدنی و ... و نیز به عنوان نگهدارنده جهت جلوگیری از رشد قارچ ها و افزایش ماندگاری آنها است.فاده می شود.

جوهر لیمو در میوه‌ ها و سبزیجات وجود داشته ولی میزان آن در مرکبات متغیر است.. سیتریک اسید ابتدا در سال ۸ توسط یک دانشمند سوئدی به نام کارل ویلهلم از لیمو ترش بدست آمد. سپس بعد از چندین سال فرآیند صنعتی شدن آن در سال ۸ در صنایع مرکبات ایتالیا انجام شد. بعد از آن ترکیب کلسیم سیترات از آبمیوه را توسط آهک (هیدروکسید کلسیم) انجام داده و سیتریک اسید را از کلسیم سیترات به وسیله اسید سولفوریک رقیق حاصل کردند. در سال ، کارل وهمر (Carl Wehmer) حضور سیتریک اسید را به عنوان محصول جانبی اگزالات کلسیم تولید شده، توسط کشت پنیسیلیوم گلوکوم مشاهده کرد. امروزه روش های نوینی برای سنتز اسید سیتریک به وجود آمده که با کمک ابزارهای شیمیایی توسعه پیدا کرده اند.



( فروش ) های دیگر