تولید و ساخت اسید سیتریک در رباط کریم

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همچنین در حوالی بازارک معروف به چاله بازارک کارشناسان بر این باورند که روستا یا شهری در زیر خاک مدفون شده است. و با توجه به آثار متعدد باستانی که در سال و اواخر در حوالی رباط کریم از شش هزار سال قبل تا دوران قاجاریه بدست آمده نشان از قدمت بالای این شهر دارد.

لازم به ذکر است. که این انبارها در دوران‌های زندیه و قاجاریه در ایران بیشتر ساخته شد و در رباط کریم برای تامین یخ این منطقه و کاروانیان سه انبار یخی در فواصل مختلف وجود داشت که در اصطلاح محلی به یخچال معروف بودند. از این انبارها تا حدود سال پیش نیز است.فاده می‌شده است. که با جایگزین شدن یخچال‌های برقی این انبارها عملاً است.فاده خود را از دست دادند.

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.


شاید برای شما که قصد خرید اسیدسیتریک را برای مصارف مختلف دارید جالب باشد بدانید که اسید سیتریک در اصل ترکیبی بدون رنگ و بی بو است. که اولین بار در سال توسط یک محقق سوئدی از آب لیمو گرفته شد. در طی دهه روش مقرون به صرفه تری برای تولید اسید سیتریک کشف شد. هرچقدر که غیرمعمول به نظر برسد ، بیشتر پودر اسید سیتریک اکنون از تخمیر یک نوع قارچ به نام Aspergillus niger حاصل می شود .

تخمیر حالت جامد: از تخمیر حالت جامد(SSF) به عنوان روشی جایگزین برای تولید اسید سیتریک از بقایای کشت و صنعت است.فاده می شود. تولید اسید سیتریک توسط SSF (فرآیند کوجی) اولین بار در ژاپن توسعه یافت، و ساده ترین روش برای تولید تخمیر حالت جامد اسید سیتریک است.. SSF را می توان با است.فاده از چندین ماده اولیه انجام داد. تجمع اسید سیتریک به شدت تحت تأثیر ماهیت منبع کربن است.. ساکارز مطلوب ترین منبع کربن و به دنبال آن گلوکز، فروکتوز و گالاکتوز است.. گالاکتوز به رشد بسیار کم قارچ کمک می کند و تجمع اسید سیتریک را ترجیح نمی دهد. سایر منابع کربن مانند سوربوز، اتانول، سلولز، مانیتول، لاکتیک، مالیک و یک اسید-استوگلوتاریک اجازه رشد محدود و تولید کم را می دهند.   مکمل های معدنی، مانند منیزیم و کلسیم، ممکن است. حاوی اسید سیتریک به شکل سیترات باشند و همچنین برای افزایش جذب مناسب هستند.

این ماده برای حفظ رنگ میوه های بریده شده و تازه یا به عنوان پیش درمان برای میوه های یخ زده و خشک است.فاده می شود. می توان آن را به تنهایی یا با مواد دیگر مانند اسید اسکوربیک ، اسید اریتوربیک ، N- است.یل سیستئین ، گلوتاتیون و EDTA است.فاده کرد.  با این حال در کنسرو سازی و به منظور تازگی رنگ میوه ها، اسید اسکوربیک می تواند موثر تر واقع شود. اضافه کردن قاشق چایخوری سیتریک (درجه USP) یا ¾ فنجان آب لیمو را به گالن آب می تواند به منظور کنسرو سازی میوه ها است.فاده شود. توجه نمایید که این ماده به دلیل قیمت پایین تر نسبت به اسکوربیک مورد توجه قرار گرفته است. نه به دلیل تاثیر گذاری بیشتر!



( تولید و ساخت ) های دیگر