تولید و ساخت اسید سیتریک در رودهن

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بخش شمالی رودهن که با است.ان مازندران هم‌جوار است.، منطقه‌ای ییلاقی به حساب می‌آید و زمستان‌های پربارشی را پشت سر می‌گذارد. به طور کلی رودهن منطقه‌ای خوش آب‌و‌هوا محسوب می‌شود و هوای آن برخلاف شهر تهران در اغلب روزهای سال پاک و تمیز است..

جمعیت رودهن به دلیل آب‌وهوا هر ساله روبه افزایش بوده و همین امر باعث شده تا امکانات شهری رودهن نیز افزایش یابد. درست در مرکز شهر رودهن، پارک مرکزی آن قرار گرفته است.. در این پارک می‌توانید یک عصرانه‌ دلچسب را در کنار خانواده مهیا کرده و از امکانات مختلف پارک نظیر آلاچیق و فضاهای اختصاصی است.فاده کنید. چند آبشار مصنوعی نیز در این پارک وجود دارد که در کنار هوای پاک بومهن فضایی مطبوع و دلنشین را پدید می‌آورند.

منطقه‌ی شمال رودهن دارای طبیعت بکر و زیبایی است. و گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری در آن پرورش یافته‌اند. دشت سیاه پالاس که بخشی از پارک ملی لار است. نیز بخشی از این طبیعت خارق‌العاده را تشکیل می‌دهد. به همین دلیل این دشت را با نام دشت لار نیز می‌شناسند. گردشگران بسیاری به خصوص از پایتخت آخر هفته‌ها به این دشت زیبا می‌آیند و در خانه‌های اجاره‌ای رودهن اقامت می‌کنند. به محض ورود به دشت سیاه پالاس اولین چیزی که می‌بینید گل‌های لاله و زنبق وحشی هستند که سرتاسر دشت را گرفته‌اند. در فصل بهار که این گل‌ها و سرسبزی‌ها تر و تازه‌ هستند، چوپان‌هایی از ورامین، پاکدشت، دماوند و بومهن را خواهید دید که گوسفندان خود را برای چرای به این مناطق آورده‌اند.


اسید سیتریک به دو صورت خشک و آبدار به شکل صنعتی تولید می شود. نوع خشک این ماده دارای دانه بندی پودری است. که حاصل از نوع فرآوری آن می باشد. اسید سیتریک خشک که نام دیگر آن آن هیدرات است.، به صورت تبلور آب گرم ایجاد می شود و از لحاظ کاربرد نیز با نوع دیگر آن متفاوت است.. از اسید سیتریک خشک به منظور طعم دهنده برای برخی مواد غذایی، براق کننده میوه هایی که در سردخانه نگهداری می شوند و نوعی تنظیم کننده اسیدی بهره گرفته می شود. اسید سیتریک خشک به عنوان ماده ای نگهدارنده و طعم بخش در طیف گسترده ای از محصولات غذایی است.فاده می شود و بسیار پرطرفدار نیز است.. تصویر زیر نشانگر این ماده است. و می توان علت اینکه اسید سیتریک را نمک ترش می نامند، در این تصویر مشاهده کرد. شباهت ظاهری این تصویر با نمک گویای این جمله است..

تخمیر مایع یا غوطه وری: فرآیند تخمیر غوطه وری، یک روش معمول برای تولید اسید سیتریک است.. چندین مزیت مانند بازده بالاتر و بهره وری و پایین آمدن هزینه های کارگر دلیل اصلی این امر است.. از دو نوع تخمیر کننده، تخمیرهای همزن معمولی و تخمیر برج است.فاده می شود، اما نوع دوم (تخمیر برج) به دلیل مزایایی که از نظر قیمت، اندازه و عملکرد دارد، ترجیح داده می شود. تخمیر کننده هایی که از فولاد درجه بالا ساخته شده اند و نیاز به تهیه سیستم هوادهی دارند، می تواند سطح اکسیژن محلول بالا را حفظ کنند. تخمیر کننده های تولید اسید سیتریک، لازم نیست که به عنوان مخازن تحت فشار ساخته شوند، زیرا عقیم سازی به راحتی با بخار دادن و بدون اعمال فشار انجام می شود. خنک سازی می تواند توسط یک فیلم آب خارجی در کل دیواره خارجی تخمیر انجام شود.

این ماده برای حفظ رنگ میوه های بریده شده و تازه یا به عنوان پیش درمان برای میوه های یخ زده و خشک است.فاده می شود. می توان آن را به تنهایی یا با مواد دیگر مانند اسید اسکوربیک ، اسید اریتوربیک ، N- است.یل سیستئین ، گلوتاتیون و EDTA است.فاده کرد.  با این حال در کنسرو سازی و به منظور تازگی رنگ میوه ها، اسید اسکوربیک می تواند موثر تر واقع شود. اضافه کردن قاشق چایخوری سیتریک (درجه USP) یا ¾ فنجان آب لیمو را به گالن آب می تواند به منظور کنسرو سازی میوه ها است.فاده شود. توجه نمایید که این ماده به دلیل قیمت پایین تر نسبت به اسکوربیک مورد توجه قرار گرفته است. نه به دلیل تاثیر گذاری بیشتر!



( تولید و ساخت ) های دیگر