فروش اسید سیتریک در شمال تهران

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شاید کمتر تهرانی باشد که یک بار کوه درکه را بالا نرفته باشد. درکه در اصل به معنی دره کوچک است. و مرتفع ترین نقطه آن متر ارتفاع دارد. این محله از آنجایی که تلفیقی از بافت بسیار سنتی و مدرن آن بسیار خاص است.. در بخشی از این محله خانه های بسیار گران قیمت و در بخشی دیگر خانه های نه چندان گران قیمت قرار دارد که از این نظر در شمال تهران شرایط منحصر به فردی را دارا می باشد.

از محله‌ های قدیمی در شمال شهر تهران که امروزه بیشتر به دلیل وجود پارک قیطریه و قرار گرفتن بلوار صبا و وجود مراکز تجاری و رستوارن های مشهور در آن شناخته می شود. این محله به دلیل اینکه نزدیک به بلوار اندرزگو است. مکانی مناسب برای ساخت و ساز ساختمان های لوکس به حساب می آید.

رصد خانه پارک کودک، سقاخانه خوانین، مرکز علوم و ستاره‌شناسی، موزه حیات وحش دارآباد، مرکز دائره المعارف اسلامی، دانشگاه‌های شهید بهشتی، علوم پزشکی بقیةالله، مرکز پژوهش‌های بین‌المللی وزارت امور خارجه هم از دیگر مراکز قابل توجه علمی در این منطقه است..


مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

از آنجایی که این ماده خوراکی می باشد، مسمومیت با اسید سیتریک، بسیار کم اتفاق می افتد. ما به صورت عادی و روزانه از این ماده در نوشیدنی ها، تنقلات و بسیاری از مواد غذایی فرآوری شده است.فاده می کنیم و مسمومیت با آن نادر است.. اما مطالعات پزشکی نشان داده است. که مصرف بیش از اندازه این ماده می تواند مسبب آسیب های چشمی شود. حساسیت های پوستی نیز به واسطه مصرف بیش از اندازه این محصول ممکن است. اتفاق بیفتد.

اسید سیتریک به دو شکل آبدار و خشک تولید می شود که همین امر باعث وجود تفاوت هایی در خواص فیزیکی آن ها می شود. اسید سیتریک خشک از محلول آبی غلیظ و داغ متبلور می شود و کریستال های آن شفاف و بی رنگ هستند. اسید سیتریک آبدار که از محلول آبی سرد متبلور می شود، در هوایی با رطوبت طبیعی پایدار است. ولی در مجاور هوای خشک یا اسید سولفوریک تبخیر می شود.



( فروش ) های دیگر