فروش اسید سیتریک در شهر ری

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


داستان اسید سیتریک در سال با کار کارل ویلهم شیل شروع شد. وی از آب لیمو کلسیم سیترات را به دست آورد و با افزودن اسید سولفوریک به آن به سیتریک اسید مایع رسید. در سال نیز آدامز و گریموکس موفق شدند اسید را به روش سنتزی از گلیسرول تولید نمایند.

تفاوت این دو اسید در مش بندی یا دانه بندی و فرآوری آن ها می باشد. یعنی اسید سیتریک آبدار به صورت کریستالی و اسید سیتریک خشک به صورت پودری است.. سیتریک اسید مونو هیدرات، اسید سیتریک آبداری است. که از تبلور آب سرد به دست می آید و سیتریک اسید هیدراته یا آبدار، اسید سیتریک خشکی است. که از تبلور آب گرم تولید می شود.  اسید سیتریک خشک بیشتر تنظیم کننده اسیدی و طعم دهنده، بوبری آروماتیک مطلوب و بهینه نگهدارنده براق کننده (روکش میوه های سردخانه ایی)

به علت زیاد شدن درخواست در بازارهای در حال رشد، راه های زیادی برای سنتز اسید سیتریک، افزایش بازدهی و کارایی محصول وجود دارد. برای حمایت از مقیاس تولید، لازم و مهم است. که فرآیند تولید با است.فاده از مواد زائد کشت و صنعت در دسترس و ارزان، ضمن حفظ بازده تولید بالا، با محیط زیست نیز سازگار باشد. طرز تهیه جوهر لیمو به صورتی است. که از طرق کشت دادن کپکی با نام آسپرژیلوس، روی شکر حاصل می شود. فرآیند جداسازی و ته نشینی موجب شده کلسیم سیترات بدست آید.



( فروش ) های دیگر