تولید و ساخت اسید سیتریک در شهر سنگ تهران

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.

فروش سنگ طبیعی در غرفه های یک بازار سنگ به مراتب بیشتر از انبارهای سنگ تکی است. و اغلب خریداران نیز ترجیح می دهند به جای مراجعه به چندین نمایشگاه یا انبار مختلف، به یک بازار سنگ مراجعه کرده تا بتوانند از بین تنوع بی شمار سنگ های طبیعی، سنگ دلخواه خود را خریداری نمایند.

به دلیل تجمع تولیدکنندگان و فروشندگان متعدد و معتبر سنگ در این بازار، انتخاب از بین محصولات راحت تر و سریع تر به نتیجه خواهد رسید. بازارهایی که در داخل بافت شهری قرار دارند به مراتب کوچکتر از بازارهای سنگ خارج از شهر هستند و به دلیل تنوع پایین از هر لحاظ، نمی توانند نظر همه خریداران را جلب نمایند. اما مراکزی نظیر بازار سنگ شمس آباد این مزیت را دارد که به دلیل وسعت زیاد، تنوع بی نظیری از انواع سنگ ها را با کیفیت، رنگ و طرح های مختلف را در خود جای داده است.. بنابراین اگر برای پروژه های لوکس و خاص خود، در جستجوی سنگ های باکیفیت، لوکس و منحصر بفرد هستید، و یا سنگی مناسب با بودجه پروژه خود و با صرفه اقتصادی می خواهید، حتما بازار سنگ شمس آباد را در نظر داشته باشید.


آب لیمو در حالت طبیعی خود اسیدی است. و PH آن در حدود است. ، اما به محض متابولیزه شدن ، قلیایی می شود و PH آن بسیار بالاتر از است.. بنابراین ، در خارج از بدن ، هر کسی می تواند ببیند که آب لیمو بسیار اسیدی است.. با این حال ، ثابت شد که اثر آن به محض هضم شدن ،

اسید سیتریک با خلاص شدن از شر شوره سر وضعیت پوست سر را بهبود می بخشد و جریان خون را افزایش می دهد ، که به نوبه خود فولیکول های مو را برای رشد مو سالم و اصلاح می کند.. با تمام این مزایای شگفت انگیز برای رشد مو ، ارزش است.فاده از آن برای موهای آسیب دیده را دارد.

این ماده در تولید طیف گسترده ای از مواد غذایی کاربرد دارد. یک کاربرد اسید سیتریک تنظیم کردن  PH  مواد غذایی است.، به نحوی که مانع از فعالیت قارچ و باکتری های مخرب شده و سلامت محصول را برای مدت طولانی تری حفظ خواهد نمود. حدود نیمی از اسید سیتریک تولید شده در دنیا جهت اضافه شدن به نوشیدنی ها مورد است.فاده قرار می گیرد تا هم طعم ترش به آنها بخشیده و هم مانع از فسادشان گردد. دیگر کاربرد اسید سیتریک را می توان حفظ رنگ مواد غذایی دانست، زیرا این ماده با اسیدی کردن محیط خود مانع از اکسیداسیون می شود و رنگ و کیفیت مواد غذایی را حفظ خواهد نمود. این کاربرد اسید سیتریک خود را در محصولاتی نظیر ژله، مربا و &#; نشان می دهد. هم چنین کاربرد دیگر اسید سیتریک در صنایع کیک و بیسکوئیت است. که باعث به عمل آمدن بهتر خمیر مایه خواهد شد. کاربرد اسید سیتریک به همین موارد محدود نمی شود و در صنعت کشاورزی به منظور بهبود رویش بذر در خاک های قلیایی، دور کردن آفات و مواد مضر از گیاهان هم مورد بهره برداری قرار می گیرد. به علت تاثیری که این ماده در بهبود سلامت پوست و شفافیت آن دارد، در بسیاری از مواد آرایشی و بهداشتی هم شاهد است.فاده از این ترکیب هستیم. در جدول زیر به بخشی از کاربردهای این ماده اشاره کرده ایم و علت تولید انبوه آن را می توان در این جدول مشاهده کرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر