فروش اسید سیتریک در شهر قدس

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرداری قدس سازمانی غیردولتی‌است که درسال۸ تأسیس شد و اداره شهر قدس را به عهده دارد. مسئولیت اداره این سازمان با شهردار قدس است. با حکم شورای شهر قدس انتخاب می‌شود. شهرداری قدس شامل منطقه است. که اداره هر منطقه به عهده شهردار آن منطقه است.. اولین شهردار قدس، محمد اصالت بود که از سال۸ تاعهده‌دار این سمت بود.

سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.

امیرتومان با فراهم کردن امکانات و آوردن عده‌ای از اهالی خمسه به این منطقه، آرام آرام زمین‌های بایر را به زمین‌های کشاورزی تبدیل نمود و منطقه رنگی از زندگی جدید به خود گرفت. می‌گویند نام اولیه این محل پیش از آنکه امیر تومان آن را تصاحب کند


سیتریک اسید یک آلفا هیدروکسی اسید است. که به برخی از محصولات مراقبت از پوست یا مراقبت های شخصی برای تنظیم اسیدیته یا تقویت لایه برداری و رشد مجدد پوست اضافه می شود. آن را در برخی محصولات ضد پیری مانند سرم ها ، ماسک ها و کرم های شبانه پیدا خواهید کرد. این ماده به عنوان یک

تخمیر سطحی: اولین فرآیند فردی برای تولید اسید سیتریک، کشت سطح مایع (LSC) بود، که در سال در بلژیک مورد است.فاده قرار گرفت، پس از آن، روش های دیگر تخمیر، مانند تخمیر غوطه ور، ایجاد شد. اگرچه این تکنیک پیچیده تر است.، اما روش سطح نیاز به تلاش کمتری در بهره برداری و نصب و هزینه انرژی دارد.

 قارچ آسپرژیلوس نایجر در محیط کشت PDA  به مدت روز در دماي C° گرمخانه گذاري شده  و از آن سوسپانسیون اسپوردار تهیه می شود. سپس سوبستراي خشک  وزن میشود و pH ،رطوبت، قند و نیتروژن آن نیز تنظیم می گردد .پس از اتوکلاو سوبسترا، تلقیح و گرمخانه گذاري ، محیط کشت با آب مقطر یا است.ون فروشویی شده و جداسازي فاز مایع و جامد به کمک صافی و سانتریفوژ انجام میگیرد .



( فروش ) های دیگر