فروش اسید سیتریک در شهرک صنعتی خوارزمی

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی خوارزمی به یکی از بهترین و بزرگ ترین شهرک های صنعتی تهران تبدیل می شود و با است.ان تهران فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه می توان مسیر این شهرک صنعتی به است.ان تهران را با است.فاده از جاده های مختلف کوتاه کرد، سرمایه گذاری هایی برای احداث جاده های جدید انجام شده است..

شهرک صنعتی خوارزمی در فاصله نسبتا زیادی از تهران واقع شده است.. اما احداث جاده کمربندی پاکدشت که دقیقا از مقابل این شهرک می گذرد، یک پروژه ملی بسیار بزرگ است. که فاصله تهران تا این شهرک صنعتی را به حدود دقیقه کاهش می دهد. این شهرک در مجاورت اتوبان و آزادراه تهران &#; مشهد قرار دارد و عرض . کیلومتری آزادراه فضای مناسبی را برای تبلیغات صنعتگران ایجاد کرده است..  به همین دلیل وزیر راه و شهرسازی راه های مختلفی را برای تامین هزینه های اضافی ساخت این جاده بررسی کرده و با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور، بیش از کیلومتر ساخته شده است..

شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..


این ماده در تولید طیف گسترده ای از مواد غذایی کاربرد دارد. یک کاربرد اسید سیتریک تنظیم کردن  PH  مواد غذایی است.، به نحوی که مانع از فعالیت قارچ و باکتری های مخرب شده و سلامت محصول را برای مدت طولانی تری حفظ خواهد نمود. حدود نیمی از اسید سیتریک تولید شده در دنیا جهت اضافه شدن به نوشیدنی ها مورد است.فاده قرار می گیرد تا هم طعم ترش به آنها بخشیده و هم مانع از فسادشان گردد. دیگر کاربرد اسید سیتریک را می توان حفظ رنگ مواد غذایی دانست، زیرا این ماده با اسیدی کردن محیط خود مانع از اکسیداسیون می شود و رنگ و کیفیت مواد غذایی را حفظ خواهد نمود. این کاربرد اسید سیتریک خود را در محصولاتی نظیر ژله، مربا و &#; نشان می دهد. هم چنین کاربرد دیگر اسید سیتریک در صنایع کیک و بیسکوئیت است. که باعث به عمل آمدن بهتر خمیر مایه خواهد شد. کاربرد اسید سیتریک به همین موارد محدود نمی شود و در صنعت کشاورزی به منظور بهبود رویش بذر در خاک های قلیایی، دور کردن آفات و مواد مضر از گیاهان هم مورد بهره برداری قرار می گیرد. به علت تاثیری که این ماده در بهبود سلامت پوست و شفافیت آن دارد، در بسیاری از مواد آرایشی و بهداشتی هم شاهد است.فاده از این ترکیب هستیم. در جدول زیر به بخشی از کاربردهای این ماده اشاره کرده ایم و علت تولید انبوه آن را می توان در این جدول مشاهده کرد.

تخمیر حالت جامد: از تخمیر حالت جامد(SSF) به عنوان روشی جایگزین برای تولید اسید سیتریک از بقایای کشت و صنعت است.فاده می شود. تولید اسید سیتریک توسط SSF (فرآیند کوجی) اولین بار در ژاپن توسعه یافت، و ساده ترین روش برای تولید تخمیر حالت جامد اسید سیتریک است.. SSF را می توان با است.فاده از چندین ماده اولیه انجام داد. تجمع اسید سیتریک به شدت تحت تأثیر ماهیت منبع کربن است.. ساکارز مطلوب ترین منبع کربن و به دنبال آن گلوکز، فروکتوز و گالاکتوز است.. گالاکتوز به رشد بسیار کم قارچ کمک می کند و تجمع اسید سیتریک را ترجیح نمی دهد. سایر منابع کربن مانند سوربوز، اتانول، سلولز، مانیتول، لاکتیک، مالیک و یک اسید-استوگلوتاریک اجازه رشد محدود و تولید کم را می دهند.   مکمل های معدنی، مانند منیزیم و کلسیم، ممکن است. حاوی اسید سیتریک به شکل سیترات باشند و همچنین برای افزایش جذب مناسب هستند.

برای مثال، سیترات کلسیم به اسید معده برای جذب نیاز ندارد. همچنین این ماده در مقایسه با کربنات کلسیم عوارض جانبی کمتری مانند گاز، نفخ و یبوست دارد. منیزیم در فرم سیترات جذب شده باعث افزایش جذب اکسید منیزیم، سولفات منیزیم و جذب مکمل های روی می شود. سیترات پتاسیم می تواند از بدن در برابر سنگ کلیه محافظت کند.



( فروش ) های دیگر