فروش اسید سیتریک در شهرک صنعتی شمس آباد

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.


 قارچ آسپرژیلوس نایجر در محیط کشت PDA  به مدت روز در دماي C° گرمخانه گذاري شده  و از آن سوسپانسیون اسپوردار تهیه می شود. سپس سوبستراي خشک  وزن میشود و pH ،رطوبت، قند و نیتروژن آن نیز تنظیم می گردد .پس از اتوکلاو سوبسترا، تلقیح و گرمخانه گذاري ، محیط کشت با آب مقطر یا است.ون فروشویی شده و جداسازي فاز مایع و جامد به کمک صافی و سانتریفوژ انجام میگیرد .

اسید سیتریک به دو صورت خشک و آبدار به شکل صنعتی تولید می شود. نوع خشک این ماده دارای دانه بندی پودری است. که حاصل از نوع فرآوری آن می باشد. اسید سیتریک خشک که نام دیگر آن آن هیدرات است.، به صورت تبلور آب گرم ایجاد می شود و از لحاظ کاربرد نیز با نوع دیگر آن متفاوت است.. از اسید سیتریک خشک به منظور طعم دهنده برای برخی مواد غذایی، براق کننده میوه هایی که در سردخانه نگهداری می شوند و نوعی تنظیم کننده اسیدی بهره گرفته می شود. اسید سیتریک خشک به عنوان ماده ای نگهدارنده و طعم بخش در طیف گسترده ای از محصولات غذایی است.فاده می شود و بسیار پرطرفدار نیز است.. تصویر زیر نشانگر این ماده است. و می توان علت اینکه اسید سیتریک را نمک ترش می نامند، در این تصویر مشاهده کرد. شباهت ظاهری این تصویر با نمک گویای این جمله است..

در فرآیند کلاسیک تولید اسید سیتریک، محلول کشت در سینی های کم عمق (ظرفیت - لیتر) نگه داشته می شود، و قارچ به عنوان حصیر میسلیوم در سطح محیط ایجاد می شود. سینی ها از آلومینیوم با درجه خلوص بالا یا فولاد با درجه خاصی ساخته شده اند و روی قفسه های پایدار بر روی یکدیگر سوار می شوند. محفظه های تخمیر برای کنترل دما و رطوبت با گردش هوا موثر ارائه می شوند. اتاق های تخمیر همیشه در شرایط آسپتیک هستند، که ممکن است. در طول دو روز اول هنگام جوانه زدن هاگ حفظ شود. آلودگی های مکرر عمدتا توسط پنسیلیا، سایر آسپرژیل ها، مخمر و باکتری های لاکتیک ایجاد می شود. به طور کلی از ساکارز تصفیه شده یا خام، شربت عصا یا ملاس چغندر به عنوان منابع کربن است.فاده می شود .



( فروش ) های دیگر