فروش اسید سیتریک در شهرک صنعتی نصیرآباد

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فهرست کامل و آماده شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی نصیر آباد همراه با آدرس و شماره تلفن شرکت ها در قالب فایل PDF با بهترین کیفیت،تعداد کارخانه های و شرکتهای موجود در این لیست بیش از شرکت می باشد. این فایل در تاریخ // تهیه شده است..

فهرست کامل و آماده شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی نصیر آباد همراه با آدرس و شماره تلفن شرکت ها در قالب فایل PDF با بهترین کیفیت،تعداد کارخانه های و شرکتهای موجود در این لیست بیش از شرکت می باشد. این فایل در تاریخ // تهیه شده است..


در فرآیند کلاسیک تولید اسید سیتریک، محلول کشت در سینی های کم عمق (ظرفیت - لیتر) نگه داشته می شود، و قارچ به عنوان حصیر میسلیوم در سطح محیط ایجاد می شود. سینی ها از آلومینیوم با درجه خلوص بالا یا فولاد با درجه خاصی ساخته شده اند و روی قفسه های پایدار بر روی یکدیگر سوار می شوند. محفظه های تخمیر برای کنترل دما و رطوبت با گردش هوا موثر ارائه می شوند. اتاق های تخمیر همیشه در شرایط آسپتیک هستند، که ممکن است. در طول دو روز اول هنگام جوانه زدن هاگ حفظ شود. آلودگی های مکرر عمدتا توسط پنسیلیا، سایر آسپرژیل ها، مخمر و باکتری های لاکتیک ایجاد می شود. به طور کلی از ساکارز تصفیه شده یا خام، شربت عصا یا ملاس چغندر به عنوان منابع کربن است.فاده می شود .

هر دو ملاس عصا و چغندر برای تولید اسید سیتریک مناسب هستند. با این حال، ملاس چغندر به دلیل محتوای کمتری در فلزات کمیاب ترجیح داده می شود. به طور کلی، ملاس عصا حاوی کلسیم، منیزیم، منگنز، آهن و روی است.، که تأثیر عقب انداختن در سنتز اسید سیتریک دارند. در نتیجه، برای حذف کاهش فلزات کمیاب، برخی از پیش تصفیه ها مورد نیاز است.. بنابراین ملاس عصا در دستیابی به بازده مناسب تخمیر، مشکلاتی دارد. باقی مانده های مختلف صنایع کشاورزی دیگر مانند تفاله سیب، باگاس کاساوا، پوسته قهوه، کاه گندم، ضایعات آناناس، کاست چغندرقند، پوست میوه کیوی و غیره با است.فاده از تکنیک های تخمیر حالت جامد مورد بررسی قرار گرفته است.، تا بتوانند به عنوان بستر است.فاده شوند.

اگر تصمیم به خرید اسید سیتریک خشک گرفته اید باید بدانید که شکل ظاهری این ترکیب بی رنگ است.. بدون بو ، خشک و دانه ای ، بدون آب است.. این ترکیب از طریق تبلور آب گرم تولید می شود. ساختار کریستالی اسید سیتریک بی آب از طریق خنک سازی یک محلول گرم مونوهیدرات غلیظ بدست می آید. این شکل از اسید سیتریک در دمای درجه سانتیگراد تشکیل می شود. تراکم فرم بی آب . گرم در سانتی متر مکعب است.. در دمای درجه سانتیگراد ذوب می شود و نقطه جوش این ترکیب درجه سانتیگراد است.. فرمول شیمیایی این ترکیب C H O است. ، در حالی که جرم مولی / گرم در هر مول است..



( فروش ) های دیگر