تولید و ساخت اسید سیتریک در شهرک صنعتی پرند

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی پرند در کیلومتری جنوب غربی تهران و در زمینی به مساحت هکتار. این شهرک صنعتی در سال افتتاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص خود توانسته است. با امکاناتی که دارد توجه بسیاری از فعالان عرصه صنعتی را به خود جلب کند.

همچنین با اماده کردن بستری جهت ورود سرمایه گذاران خارجی و تامین امنیت سرمایه گذاران شرایط مناسبی برای ورود ایشان به بخش صنعت نماید.بدیهی است. که یک کشور در حال رشد نیاز دارد به صنعت فعال در کشور و است.فاده از نیروی تحصیلکرده و دانشگاهی کشور و ورود ایشان به بخش صنعت میباشد گروه املاک صنعتی سوله همراهی برای تولیدکنندگان محترم میباشد

از اصناف مستقر در این شهرک می توان به خودروسازی، قطعه سازی برق و الکترونیک، صنایع فلزی، صنایع چوبی و خدمات اشاره کرد. همچنین برخی از شرکت های بزرگ فعال در این شهرک عبارتند از: پانل تونیکس ، فراسو ، کمپارس ، سبلان و&#; اشتراک کرد.


تعداد زیادی میکروارگانیسم از جمله باکتری ها، قارچ ها و مخمرها برای تولید اسید سیتریک است.فاده می شود. چندین تلاش برای تولید اسید سیتریک با است.فاده از ملاس انجام شده است.، که به دلیل کم هزینه بودن و محتوای قند زیاد ترجیح داده می شود. ترکیب ملاس به عوامل مختلفی بستگی دارد، به عنوان مثال: نوع چغندر و عصا، روش های کشت محصولات زراعی و کودها و سموم دفع آفات در طی کشت، شرایط نگهداری و جابجایی، تغییرات دما، مراحل تولید و غیره دارا می باشد.

به طور کلی به عنوان تنظیم کننده ی اسیدیته در کرم ها، ژل ها و مایعات مورد است.فاده قرار می گیرد. است.فاده از آن در مکمل های غذایی و غذاها، در صورتی است. که هدف تاثیر خاصی (مانند اسیدالنت، کلرات، ویسکوزیته کننده، و غیره) بر ماده ی غذایی باشد.

یکی از کاربردهای اسید سیتریک نگهدارنده بودن آن است.. این ماده به علت اسیدی بودن می تواند مانع از تخمیر و فاسد شدن بسیاری از مواد غذایی شود، زیرا باکتری ها و قارچ های مخرب نمی توانند در محیطی که اسید سیتریک نگهدارنده با خاصیت اسیدی حضور دارد، فعالیت داشته باشند. این ماده می تواند در نوشیدنی ها، مواد غذایی کنسروی، مربا، ژله، آبنبات و &#; به عنوان یک افزودنی حضور داشته باشد و از فساد آنها جلوگیری کند. اسید سیتریک نگهدارنده ای قدرتمند است. و در عین حال به علت ترش مزه بودن می تواند طعمی دلچسب به مواد غذایی و نوشیدنی هایی که نیاز به طعم ترش دارند، است.فاده شود. اسید سیتریک نگهدارنده ای بی ضرر است. که به علت نقش محافظتی بالای خود در صنعت مواد غذایی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است..



( تولید و ساخت ) های دیگر