تولید و ساخت اسید سیتریک در شهرک صنعتی چهاردانگه

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.


از آن جایی که سیتریک اسید، یک اسید غیر سمی بوده و کاربرد های بسیاری در صنایع مختلف دارد، هر روزه میزان تقاضای این اسید آلی نسبت به میزان تولید آن افزایش می یابد و این امری کاملا طبیعی است.. سالانه بیش از  میلیون تن سیتریک اسید در جهان تولید می شود که صنایع غذایی بیشترین سهم از مصرف این اسید بسیار کاربردی را به خود اختصاص داده اند.

آب لیمو در حالت طبیعی خود اسیدی است. و PH آن در حدود است. ، اما به محض متابولیزه شدن ، قلیایی می شود و PH آن بسیار بالاتر از است.. بنابراین ، در خارج از بدن ، هر کسی می تواند ببیند که آب لیمو بسیار اسیدی است.. با این حال ، ثابت شد که اثر آن به محض هضم شدن ،

امروزه و با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های مدرنی به وجود آمده است. که طرز تهیه اسید سیتریک را ساده تر می سازد. یکی از این روش ها است.فاده از قارچی به نام نایجر است. که در کنار کاه قرار داده شده و در شرایط دمایی و محیطی خاص تولید اسید سیتریک به واسطه آن صورت می گیرد. امروزه طرز تهیه اسید سیتریک به این شیوه مرسوم نیست و تنها درصد از کل این ماده به روش تخمیر قارچ نایجر ایجاد می شود. طرز تهیه اسید سیتریک به واسطه شیوه تخمیر مایع مرسوم تر بوده و امروزه در بسیاری از نواحی پیشرفته دنیا از آن بهره گرفته می شود. در این روش قارچ نایجر در محیطی مایع تلقیح می شود و پس از گذشت ساعت می توان نسبت به برداشت اسید سیتریک اقدام نمود. شیوه های متعدد دیگری نیز برای تولید اسید سیتریک وجود دارد که به علت کیفیت پایین و زمان بر بودن امروزه در سطح کلان مورد بهره برداری قرار نمی گیرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر