فروش اسید سیتریک در شهرک صنعتی چهاردانگه

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.

یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.


این ماده یک عامل خورنده است. و بنابراین ممکن است. از جوانه زدن گیاه جلوگیری کند. افزودن اسید به مقدار زیاد به خاک باعث ایجاد خاک اسیدی می شود که هر آبی که به خاک اضافه شود را اسیدی می کند. اسید ممکن است. هنگام جذب ، ریشه گیاه را بسوزاند و منجر به جذب ناکارآمد مواد مغذی و در نهایت مرگ کامل گیاه شود.

تفاوت این دو اسید در مش بندی یا دانه بندی و فرآوری آن ها می باشد. یعنی اسید سیتریک آبدار به صورت کریستالی و اسید سیتریک خشک به صورت پودری است.. سیتریک اسید مونو هیدرات، اسید سیتریک آبداری است. که از تبلور آب سرد به دست می آید و سیتریک اسید هیدراته یا آبدار، اسید سیتریک خشکی است. که از تبلور آب گرم تولید می شود.  اسید سیتریک خشک بیشتر تنظیم کننده اسیدی و طعم دهنده، بوبری آروماتیک مطلوب و بهینه نگهدارنده براق کننده (روکش میوه های سردخانه ایی)

امروزه و با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های مدرنی به وجود آمده است. که طرز تهیه اسید سیتریک را ساده تر می سازد. یکی از این روش ها است.فاده از قارچی به نام نایجر است. که در کنار کاه قرار داده شده و در شرایط دمایی و محیطی خاص تولید اسید سیتریک به واسطه آن صورت می گیرد. امروزه طرز تهیه اسید سیتریک به این شیوه مرسوم نیست و تنها درصد از کل این ماده به روش تخمیر قارچ نایجر ایجاد می شود. طرز تهیه اسید سیتریک به واسطه شیوه تخمیر مایع مرسوم تر بوده و امروزه در بسیاری از نواحی پیشرفته دنیا از آن بهره گرفته می شود. در این روش قارچ نایجر در محیطی مایع تلقیح می شود و پس از گذشت ساعت می توان نسبت به برداشت اسید سیتریک اقدام نمود. شیوه های متعدد دیگری نیز برای تولید اسید سیتریک وجود دارد که به علت کیفیت پایین و زمان بر بودن امروزه در سطح کلان مورد بهره برداری قرار نمی گیرد.



( فروش ) های دیگر