تولید و ساخت اسید سیتریک در فیروزکوه

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


غار بورنیک از چندین بخش تشکیل شده است.. در ابتدا و هنگام وارد شدن، وارد تالار اول که محل اصلی سکونت بوده، خواهید شد. رفتن به سایر قسمت‌ها و تالارهای بعدی غار، نیازمندی کمی مهارت کوه‌نوردی است. که ممکن است. هرکسی از پس آن برنیاید. بهترین زمان سفر به این غار نیز فصل‌های گرم سال است. که تمام مزارع و زمین‌های اطراف سرسبز شده‌اند و هوا نیز خنک است..

به این روستا که بروید، می‌توانید از طریق دو مسیر جاده لاسک و یا مسیر امامزاده خوشنام، پیاده‌روی ماجراجویانه خود در روستا را آغاز کنید. برای رسیدن به امامزاده خوشنام، دو راه پیش رو دارید که یکی از محله کشک ریز عبور می‌کند و دیگری، جاده لاسک است..

تنگه میشینه مرگ یکی از جاهایی است. که هنگام صعود به قله میشینه مرگ از آن عبور خواهید کرد. در این تنگه باید راه خود را در داخل رودخانه ادامه دهید. طبیعت این ناحیه از روستا، پوشش گیاهی بسیار متنوعی دارد و به دلیل کوهستانی بودن منطقه، آب و هوای آن خنک و معتدل است.. بعد از به پایان رسیدن تنگه به


پرتقال ، لیمو ، گریپ فروت و سایر میوه هایی که در گروه مرکبات قرار می گیرند ، به عنوان منابع مشترک شناخته شده ای شناخته می شوند که باعث واکنش های آلرژیک می شوند. مواد شیمیایی موجود در مرکبات ممکن است. علائم اگزما را افزایش دهد ، بنابراین بهتر است. در صورت ابتلا به اگزما از است.فاده از آنها اجتناب کنید.

اسید سیتریک به دو صورت خشک و آبدار به شکل صنعتی تولید می شود. نوع خشک این ماده دارای دانه بندی پودری است. که حاصل از نوع فرآوری آن می باشد. اسید سیتریک خشک که نام دیگر آن آن هیدرات است.، به صورت تبلور آب گرم ایجاد می شود و از لحاظ کاربرد نیز با نوع دیگر آن متفاوت است.. از اسید سیتریک خشک به منظور طعم دهنده برای برخی مواد غذایی، براق کننده میوه هایی که در سردخانه نگهداری می شوند و نوعی تنظیم کننده اسیدی بهره گرفته می شود. اسید سیتریک خشک به عنوان ماده ای نگهدارنده و طعم بخش در طیف گسترده ای از محصولات غذایی است.فاده می شود و بسیار پرطرفدار نیز است.. تصویر زیر نشانگر این ماده است. و می توان علت اینکه اسید سیتریک را نمک ترش می نامند، در این تصویر مشاهده کرد. شباهت ظاهری این تصویر با نمک گویای این جمله است..

به علت زیاد شدن درخواست در بازارهای در حال رشد، راه های زیادی برای سنتز اسید سیتریک، افزایش بازدهی و کارایی محصول وجود دارد. برای حمایت از مقیاس تولید، لازم و مهم است. که فرآیند تولید با است.فاده از مواد زائد کشت و صنعت در دسترس و ارزان، ضمن حفظ بازده تولید بالا، با محیط زیست نیز سازگار باشد. طرز تهیه جوهر لیمو به صورتی است. که از طرق کشت دادن کپکی با نام آسپرژیلوس، روی شکر حاصل می شود. فرآیند جداسازی و ته نشینی موجب شده کلسیم سیترات بدست آید.



( تولید و ساخت ) های دیگر