فروش اسید سیتریک در فیروزکوه

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پرورش آبزیان: در زمینه پرورش آبزیان است.خر پرورش ماهی با تولید ۸ تن در سال بیش از ۵٪ تولید ماهیان سردابی است.ان را به خود اختصاص می‌دهد. ضمناً ایجاد اولین مجتمع شیلاتی کشور در این شهرستان در زمینی به وسعت هکتار توسط اداره کل شیلات است.ان در دست مطالعه‌است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. مجتمع مذکور در مزرعه پرورش ماهی قزل آلا به صورت مداربسته با تولید سالانه تن و اشتغال زایی حدود نفر، در کاهش میزان بیکاری در شهرستان تأثیر قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت. شایان ذکر است. دمای مناسب آب در شهرستان فیروزکوه ( درجه سانتیگراد) مناسبترین دما برای پرورش آبزیان است..

برای رسیدن به دریاچه آهنک با ماشین،‌ ابتدا باید به روستای سیمین دشت بروید و پس از آن، مسیری خاکی را یا باید دقیقه با ماشین و یا ساعت پیاده، طی کنید. ناگهان در میان بیابان، نیزاری کوچک را خواهید دید که دریاچه آهنک در دل آن پنهان شده است..

آب و هوای آن در زمستان، بسیار سرد و یخبندان می‌شود؛ بنابراین اگر تجربه جدی در زمینه طبیعت‌گردی در زمستان ندارید، بهتر است. فصل‌های تابستان و بهار به این روستا بروید. در این روستا می‌توانید در دشت‌های وسیع آن کمپ بزنید و یا به یکی از اتاق‌های اقامتی در یکی از باغ‌های مردم محلی بروید.


اسید سیتریک در داروسازی به عنوان عامل ضدقارچ و بازدارنده ترومبین است.فاده می شود. با توجه به اینکه خون در حضور یون کلسیم لخته و منعقد می شود، با هدف جلوگیری از انعقاد خون و آماده سازی آن برای انتقال، از اسید سیتریک و سیترات سدیم در محلول های ضد انعقاد است.فاده می شود. درصورتی که این اسید در آب با بی کربنات سدیم یا همان

بیمارانی که از آسم رنج می برند، ممکن است. در اثر مسمومیت با اسید سیتریک ، دچار حمله شدید شوند. هم چنین اثراتی بر روی لثه و دندان ها در اثر مصرف بیش از اندازه این ماده ممکن است. بروز کند. موارد نام برده شده در اثر است.فاده بسیار زیاد این ماده است. و در مصرف روزانه خوراکی و یا قرارگیری این ماده بر روی پوست در محصولات آرایشی مسمومیت با اسید سیتریک اتفاق نمی افتد.

اگر تصمیم به خرید اسید سیتریک خشک گرفته اید باید بدانید که شکل ظاهری این ترکیب بی رنگ است.. بدون بو ، خشک و دانه ای ، بدون آب است.. این ترکیب از طریق تبلور آب گرم تولید می شود. ساختار کریستالی اسید سیتریک بی آب از طریق خنک سازی یک محلول گرم مونوهیدرات غلیظ بدست می آید. این شکل از اسید سیتریک در دمای درجه سانتیگراد تشکیل می شود. تراکم فرم بی آب . گرم در سانتی متر مکعب است.. در دمای درجه سانتیگراد ذوب می شود و نقطه جوش این ترکیب درجه سانتیگراد است.. فرمول شیمیایی این ترکیب C H O است. ، در حالی که جرم مولی / گرم در هر مول است..



( فروش ) های دیگر