فروش اسید سیتریک در لواسان

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اصطلک لواسان در کنار بلوار امام خمینی شهر لواسان و در دامنه کوه ورجین قرار گرفته است.. عسلک یکی از مرتفع‌ترین محله‌های شهر لواسان است. و در ارتفاع بالای دو هزار متر از سطح دریا قرار گرفته است.. عسلک، نام محله لاکچری لواسان است.. خانه‌های این محله ویلایی بوده و طراحی خاص و خیره کننده‌ای دارند. دید این محله عالی و مشرف به کل شهر لواسان و سد لتیان است.؛ بنابراین مردم لواسان عسلک را بهترین جای لواسان برای زندگی می‌دانند.

لواسان در فاصله کیلومتری از شهر تهران واقع شده است.. این شهر طبیعت سرسبز و بی نظیری دارد که از دامنه های شمالی شروع می‌شود و تا سد لتیان ادامه پیدا می‌کند. لواسان نزدیک‌ترین منطقه ییلاقی به تهران است.. دره لواسان چشم‌انداز بسیار زیبایی به رودخانه جاجرود و سد لتیان دارد. همین باعث شده، ویلاهای متعددی در این منطقه ساخته شود. گردشگران برای سفر به لواسان اغلب به سراغ

یکی از تماشایی‌ترین جاهای دیدنی سفر لواسان روستایی به نام افجه است.. البته در اطراف لواسان روستاها و ییلاق‌های دیدنی کم نیست اما افجه دو ویژگی خاص دارد که همین دو ویژگی آن باعث شده گردشگران در سفر به لواسان تمایل زیادی برای بازدید از این روستا داشته باشند.


اسید سیتریک به دو صورت خشک و آبدار به شکل صنعتی تولید می شود. نوع خشک این ماده دارای دانه بندی پودری است. که حاصل از نوع فرآوری آن می باشد. اسید سیتریک خشک که نام دیگر آن آن هیدرات است.، به صورت تبلور آب گرم ایجاد می شود و از لحاظ کاربرد نیز با نوع دیگر آن متفاوت است.. از اسید سیتریک خشک به منظور طعم دهنده برای برخی مواد غذایی، براق کننده میوه هایی که در سردخانه نگهداری می شوند و نوعی تنظیم کننده اسیدی بهره گرفته می شود. اسید سیتریک خشک به عنوان ماده ای نگهدارنده و طعم بخش در طیف گسترده ای از محصولات غذایی است.فاده می شود و بسیار پرطرفدار نیز است.. تصویر زیر نشانگر این ماده است. و می توان علت اینکه اسید سیتریک را نمک ترش می نامند، در این تصویر مشاهده کرد. شباهت ظاهری این تصویر با نمک گویای این جمله است..

حساسیت به اسید سیتریک (که در مرکبات یافت می شود) بسیار نادر است. و در واقع آن را جز مواد آلرژی زا تقسیم بندی نمی کنند. این ماده یک مولکول ساده است. و بدن آنتی بادی برای آن تولید نمی کند که واکنش آلرژیک ایجاد کند. در نتیجه گزارشی نیز بابت تحرکات پوستی توسط این ماده تا کنون گزارش نشده است.

بد نیست بدانیم بیشترین سهم تولید اسید سیتریک به کشورهای اروپایی تعلق دارد. بعد از اروپا بزرگترین تولیدکنندگان سیتریک اسید در جهان امریکا و چین هستند. با توجه به قیمت پایین اسید سیتریک عرضه شده به بازار جهانی توسط کشور چین، می توان گفت چین توانسته است. در رقابت با دیگر تولید کنندگان این اسید بسیار موفق عمل کرده و با خارج کردن برخی از رقبا، سهم قابل توجهی را در این زمینه به خود اختصاص دهد.



( فروش ) های دیگر