فروش اسید سیتریک در ورامین

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تالاب بند علی‌خان از دیدنی‌های طبیعی ورامین محسوب می‌شود. این تالاب زیبا در کیلومتری شهرستان ورامین در دل میان کویری وارمین قرار دارد. تالاب بند علی خان ورامین هرساله مقصد پرندگان مهاجری بسیاری مانند خـوتکا، غاز، دُرنا چنگر و اردک سرسبز است.. این تالاب در ماه‌ها گرم سال مانند تیر و مرداد به صورت باتلاق در‌آمده و تقریبا خشک می‌شود؛ اما در سایر ماه‌های سال پرآب شده و میزبان پرندگان مهاجر است..

یکی دیگر از غذاهای سنتی و پرطرفدار شهرستان ورامین، اشکنه ورامینی است.. این غذای سنتی توسط مردم محلی برای روزهای سرد زمستان تهیه می‌شود. اشکنه ورامینی از مواد اصلی شامل پیاز، گوجه، سیب‌زمینی، شنبلیله و تخم‌مرغ است.فاده می‌گردد.

قصر بهرام ورامین یکی دیگر از بناهای تاریخی معروف ورامین مربوط به دوران صفویه است.. این کاروانسرا در ۵ کیلومتری تهران و سه کیلومتری شمال شرق کارونسرای عین الرشید قرار دارد. قصر بهرام در بین بومیان ورامین در گذشته به عباس‌آباد نیز شناخته می‌شد. پلان این بنا به شکل کاروانسرایی چهار ایوانی، اطاقها در اطراف حیات مرکزی و اسطبلها در پشت آن می باشد.


این جایگزین در بسیاری از خانه ها یافت می شود و جایگزین خوبی برای سیتریک است.. این ماده طعم ترشی مشابه با افزودنی ویتامین C دارد. در یک لیمو آبدار حدود گرم سیتریک وجود دارد . به ازای هر قاشق غذاخوری اسید  - قاشق غذا خوری آبلیمو اضافه کنید. احتمالاً برای حفظ قوام محصول خود مجبور شوید تا سایر افزودنی های مایع را کاهش دهید تا محصول آبکی نشود. آب لیمو یکی از بهترین منابع این ماده به شمار می رود.

همچنین در پروسه کاشت تا برداشت محصول مجبور به است.فاده از انواع کودهای شیمیایی می باشد که معایب زیادی از جمله پر شدن عمق خاک با کودهای شیمیایی که تاثیرات مخربی بر خاک و محصول نهایی دارد، هم اینکه محصول تولید شده به دلیل تاثیر کودهای شیمیایی متعدد از نظر کیفیت غذایی در حد مطلوبی نخواهد بود.

به طور کلی به عنوان تنظیم کننده ی اسیدیته در کرم ها، ژل ها و مایعات مورد است.فاده قرار می گیرد. است.فاده از آن در مکمل های غذایی و غذاها، در صورتی است. که هدف تاثیر خاصی (مانند اسیدالنت، کلرات، ویسکوزیته کننده، و غیره) بر ماده ی غذایی باشد.



( فروش ) های دیگر