فروش اسید سیتریک در چهاردانگه

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

چهاردانگه شهری است. در است.ان تهران ایران که زیر مجموعه شهرستان اسلامشهر قرار دارد. این شهر در حد فاصل بزرگراه تهران-ساوه و بزرگراه تهران-قم واقع شده است.. در شرق و شمال شرقی چهاردانگه مناطق و شهرداری تهران قرار گرفته است.. بخش جنوب و جنوب شرقی این شهر توسط دهستان خلازیر محدود شده است.. در غرب چهاردانگه شهر اسلامشهر و دهستان بهرام آباد قرار دارد. بخش شمال و شمال غرب این شهر را نیز دهستان فیروز بهرام و روستای شمس آباد پوشش داده است..


اسید خوراکی و جوش شیرین هر دو ماده شیمیایی رایج خانگی هستند. سیتریک اسید به طور طبیعی در لیمو و سایر میوه ها وجود دارد و به غذاهایی مانند آب نبات اضافه می شود تا طعم ترشی به آنها ببخشد. جوش شیرین در تمیز کردن ، معطر کردن و پخت و پز است.فاده می شود.

نوشیدن منظم آب لیمو می تواند به دلیل اسید خوراکی موجود در میوه مرکبات  باعث فرسایش مینای دندان یا پوسیدگی دندان شود. همچنین مصرف بیش از حد آب لیمو می تواند منجر به سوزش معده ، حالت تهوع ، است.فراغ و سایر علائم ریفلاکس معده &#; مری شود.

اسید سیتریک به صورت طبیعی در مواد غذایی مانند مرکبات وجود دارد و معمولا به صورت مخلوط با ویتامین C است.. این ترکیب دارای خواص آنتی اکسیدان و ضد التهاب است.. همچنین گزارشاتی مبنی بر توانایی ان در بهبود عملکرد اندوتلیال وجود دارد و خاصیت ضد انعقاد خون نیز دارد. از نظر FDA نیز این ترکیب جز مواد ایمن است. و مشکلی ایجاد نمی کند.



( فروش ) های دیگر