فروش اسید فسفریک در تهران

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مسئولیت هماهنگی میان شهردار تهران و مناطق مختلف شهرداری و همچنین نظارت بر فعالیت‌های شهرداری مناطق بیست و دوگانه تهران بر عهده معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران است.. مستند به پرتال سازمانی، این معاونت در تعامل و راهبری مناطق و نواحی است..

در طول سال‌های ۵ تا ۸۵ ده شهر به شهرهای است.ان تهران اضافه شده‌اند که بزرگ‌ترین آنها شهرهای اندیشه، صالحیه، باغستان و نصیرشهر با ۵ هزار، ۵ هزار، ۵ هزار، هزار نفر و کوچک‌ترین آن‌ها شهر ارجمند با ٬ نفر بوده‌است.

رشته‌کوه البرز به قسمت شرقی، مرکزی و غربی تقسیم می‌شود. است.ان تهران در بخش مرکزی این رشته‌کوه جای دارد. بخش مرکزی رشته‌کوه البرز به قسمت شمالی، میانی و جنوبی تقسیم می‌شود. بخش محدودی از این ارتفاعات در است.ان تهران و مابقی در است.ان مازندران واقع شده‌است.


خالص سازی اسید فسفریک سنتز شده با روش مرطوب طی فرآیندهای دیگری همچون شفاف سازی، است.خراج حلال-حلال، روش های فیزیکی-شیمیایی، حذف فلزات سنگین، حذف سرب و آرسنیک، حذف فلوئور، فیلتراسیون (استفاده از فیلتر غشایی)، پیرولیز و رنگبری نیز صورت می گیرد.

اسید فسفریک را می توان به دو روش حرارتی و روش تر تولید نمود. روش حرارتی محصولی با درجه خلوص بالا تولید میکند و قیمت تمام شده آن نیز نسبت به روش تر بالاتر است.. فسفریک اسید تولید شده به روش تر را بیشتر برای تولید کودهای شیمیایی و خوراک دام و طیور به کار می برند و البته از طریق تصفیه این اسید می توان آن را برای گرید خوراکی مناسب نمود.

در حالت عادی این ترکیب شیمیایی نسبتا پایدار است.. اما به دلیل خاصیت خورندگی آن، از تماس مستقیم آن با مواد فلزی مانند فولاد و آلومینیوم خودداری نماییم. همچنین از تماس مستقیم با مواد قلیایی قوی مانند سدیم هیدروکسید به دلیل واکنش پذیری بالا بهتر است. خودداری نماییم. تماس این اسید با اکسنده های قوی مانند پرکلریک اسید احتمال انفجار و آتش سوزی را افزایش می دهد.



( فروش ) های دیگر