تولید و ساخت اسید فسفریک در دیزین

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وارنگه رود، روستایی است. که قدمت آن به سال پیش برمی‌گردد. زمانی که تنها چند خانوار محدود در آن زندگی می‌کردند و باعث رونق این روستا شدند. روستای وارنگه رود علاوه بر اینکه توانسته است. طبیعت اطراف خود را در بهترین شکل حفظ کند، روستایی متمدن و مجهز است..

وجود امکانات رفاهی خوب، حرفه‌ای و باکیفیت، به‌همراه هوای عالی و پاک، دهکده دیزین را به مجموعه گردشگری چهارفصل درجه یک تبدیل کرده‌اند. در جنوب پیست اسکی دیزین مسجدی ساخته شده است.. مجموعه دهکده دیزین دو پارکینگ دارد. پارکینگ پایین رایگان و درمسیر کندوان با ارتفاع ۵ متری است. و پارکینگ بالا در مسیر لشکرک با ارتفاع , متر قرار دارد. ورودی پارکینگ بالا در سال ، مبلغ هزار تومان است..

رستوران چمن دیزین در ارتفاع ,۵ متری و شمال پیست قرار دارد. موقعیت قرارگیری این رستوران به‌گونه‌ای است. که اغلب پیست‌های مجموعه را با آن شناسایی و آدرس‌دهی می‌کنند. این رستوران علاوه بر منوی غذا، منوی کافه نیز دارد. ورزشکاران و گردشگران پس از تفریح می‌توانند لذت نوشیدن قهوه‌ای گرم و تلخ را در فضای سرد دهکده تجربه کنند. این رستوران با چشم‌انداز بی‌نظیر از ارتفاعات البرز و معماری خاص دایره‌ای شکل و شیشه‌ای خود شناخته می‌شود.


در روش حرارتی احتراق فسفر و نیز هیدراسیون PO را خواهیم داشت. مخلوطی از هوا به همراه فسفر مایع به محفظه احتراق که همانند برج می باشد تزریق می گردد. سپس با پس از انجام واکنش اکسیداسیون فسفر تولید می شود. در نهایت PO  حاصل را در برج بعدی هیدارته می کنند و سپس واحد شستشو، بخارهای باقیمانده آن را به اسید فسفریک رقیق تبدیل می سازد. اسید حاصل از این روش خلوص بسیار بالایی دارد و بر همین اساس این روش گران می باشد. به این دلیل است. که از ترکیب حاصل از این روش بیشتر در صنایع مهمی چون

اسید فسفریک در کنار اسید نیتریک از ترکیبات مهم در تولید کودهای شیمیایی است.. امروزه با افزایش جمعیت و نیاز به تامین مواد غذایی مورد نیاز آن ها، کودهای شیمیایی به منظور افزایش حاصل خیزی در خاک و درنتیجه تولید محصولات بیشتر، مورد توجه قرار گرفته است..

فروش اسید فسفریک صنعتی تولید چین در گالن های کیلوگرمی توسط شرکت بازرگانی کیمیا تجارت تات صورت می پذیرد. این محصول با میزان خلوص درصد به فروش می رسد. همواره شرکت کیمیا تجارت تات محصولات وارداتی با کیفیت را به متقاضیان عرضه می کند. از آنجایی که محصولات واردات از جمله اسید فسفریک تحت تاثیر قیمت ارز هستند، برای خرید اسید فسفریک صنعتی و نیز انواع مواد شیمیایی وارداتی با کارشناسان فروش شرکت



( تولید و ساخت ) های دیگر