تولید و ساخت اسید فسفریک در رودهن

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


باغچه ستوران زیتون یکی از بهترین رستوران‌های رودهن است. که مجهز به آلاچیق‌ها و کلبه‌های اختصاصی است. که قابل رزرو بوده و امکان برگزاری جشن تولد هم در کلبه‌ها وجود دارد.  البته این رستوران، برای افرادی که نمی‌خواهند روی زمین بنشینند، محیطی سرپوشیده با ظرفیت بالا و دکوراسیون شیکی هم دارد.

اگر می‌خواهید از جاذبه‌های دیدنی رودهن بازدید کنید و در روستاهای اطراف به طبیعت‌گردی بپردازید، بهتر است. حداقل یک شب را در طبیعت بکر این منطقه اقامت کنید. در رودهن انواع ویلا، سوئیت، خانه و آپارتمان مبله برای مسافران وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را اجاره کنید. البته پیدا کردن محل اقامت متناسب با بودجه و امکانات مدنظر شما ممکن است. زمان‌بر باشد، برای سرعت بخشیدن به این امر اتاقک می‌تواند به کمک شما بیاید.

رستوران ریحون دارای دو فضای متفاوت است.. فضای اول این رستوران، شامل میز و صندلی است. که با ترکیب معماری زیبا و دکوراسیون دوست‌داشتنی محیط رستوران را جذاب کرده است.. فضای دیگر رستوران ریحون که با نام لمکده شناخته می‌شود، بخش سنتی رستوران را شامل می‌شود و  در آن تخت‌های سنتی قرار گرفته است.. در منوی رستوران،  غذاهای ایرانی و فرنگی مشاهده می‌شود، اما غذاهای فرنگی تنها شامل است.یک‌های گوشت و مرغ، سالاد سزار، پاستا و میگو است..


کاربرد عمده و اصلی اسید فسفریک صنعتی در صنایع مهمی مانند صنایع دارویی، کود و کشاورزی و همچنین سموم و نیز مکمل های غذایی مربوط به دام و طیور است.. بعلاوه از این اسید در تولید فراورده های غذایی و نیز نوشابه های گازدار است.فاده می کنند. فسفریک اسید صنعتی در تمیز کردن سطوح و نیز جرم گیری آنها، انواع پاک کننده و در تصفیه پساب نقش دارد. این اسید ضعیف در ضد حریق سازی سطوح به عنوان عامل بازدارنده اشتعال کاربرد دارد. نکته مهم و جالب اینکه از اسید فسفریک با درصد خلوص درصد برای ترمیم کامپوزیت های دندانپزشکی بهره می برند.

صنعت فسفات از اواسط قرن نوزدهم میلادی و با ساخت کودهای فسفاته مطرح شد. همان طور که میدانید فسفر از اجزاء اصلی تشکیل دهنده ساختار موجودات زنده به شمار میرود و از قدیم است.فاده از است.خوان و ماهی به عنوان کودهای طبیعی رایج بوده است.. در قرن نوزدهم از طریق واکنش سولفوریک اسید با است.خوان یا منابع معدنی فسفات تلاش شد غلظت بیشتری از فسفر در دسترس قرار بگیرد.

همان طور که گفتیم اسید حاصل از روش تر درصد خلوص پایینی دارد و به همین دلیل برای است.فاده در صنایع غذایی مناسب نیست. برای اینکه بتوان از فسفریک اسید تولید شده به روش مرطوب در گرید خوراکی نیز است.فاده نمود می بایست فرایند خالص سازی را برای آن درنظر گرفت. روش های مختلفی بدین منظور وجود دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می نماییم.



( تولید و ساخت ) های دیگر