فروش اسید فسفریک در شمال تهران

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله نیاوران که در منطقه تهران تاسیس شده است. یکی دیگر از مناطق قدیمی تهران است. که قدمت آن به زمان پادشاهان قاجار باز می گردد که در این مناطق نیزارها را می کاشتند. این محله که دارای خیابان های مشهوری همچون باهنر ، میدان قدس و نیاوران است. به عنوان یکی از گران قیمت ترین محله های تهران به حساب می آید و در ارتفاع متری از سطح دریا ایجاد شده است.. بسیاری از تهرانی ها نیاوران را به عنوان سمبل محله های گران قیمت تهران به حساب می آورند.

از جمله محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارد می توان به محله های سردار جنگل، پونک، شهرک آپادانا، شهرک اکباتان، اشرفی اصفهانی، شهر زیبا، آریا شهر، شهران، مهران، فرحزاد، جنت آباد، باغ فیض، کن، سولقان، شهرک نفت، ایوانک، شاهین، کوهسار، ایرانشهر، لاله و ...  اشاره کرد.

دومین مورد ای معروف ترین محله های شمال تهران جایی نیست جز تجریش دیدنی! محله‌ تجریش از قدیمی‌ترین و زیباترین مناطق شهر تهران است. که درست در شمال این شهر قرار گرفته و تهرانی و غیرتهرانی آن را می‌شناسند. از پدرهایتان که بپرسید حتماً خاطراتی برای تعریف کردن از تجریش و حال و هوای قدیمش دارند، اینجا هم مانند اکثر خیابان‌های قدیمی شهر تهران دست‌خوش تغییرات شده اما قرارگیری چند خانه و کاخ تاریخی در این محله باعث شده تا هنوز هم بتوان در میان کوچه‌ها و خیابان‌هایش ردی از تاریخ را پیدا کرد.


در روش حرارتی فسفر به کوره اسپری شده و در حضور هوا در دمای حدود تا کلوین سوزانده و به اکسید فسفر تبدیل می شود. هوای مرطوب در اکثر روندها کاربرد دارد و در بقیه موارد بخار به مشعل فسفر افزوده می شود تا فیلم اسید را به وجود بیاورند. این فیلم ها از فولاد ضد زنگ محافظت می کنند. در آخر محصولاتی از برج مشعل به برج هیدراتاسیون انتقال داده می شوند تا واکنش زیر صورت گیرد:

با توجه به اینکه فسفر ازجمله عناصر ضروری در رشد گیاهان به شمار می رود، می توان گفت بخش قابل ملاحظه ای از اسید فسفریک تولید شده در تولید کودهای آمونیوم فسفات مصرف می شود. غنی کردن خاک ها با کودهای فسفاتی رشد گیاهان را افزایش میدهد و همچنین می توان گفت افزایش غلظت فسفات ها در سطح آب بر رشد گیاهان آبزی تاثیر مثبت دارد.

در ساخت آسپرین، اسید فسفریک به دلیل دارا بودن یون هیدروژن فراوان و آلایندگی کمتر نسبت به اسیدهای دیگر به عنوان کاتالیزگر مناسبی معرفی شده است.. دیگر کاربرد این اسید در پزشکی به عنوان عامل تمیزکننده و زبر کننده سطح دندان به ویژه برای بخش هایی از دندان که وسایل دندانپزشکی در آن به کار رفته، است..



( فروش ) های دیگر