فروش اسید فسفریک در شهر جدید اندیشه

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.


در کشور ما از اثر اسید سولفوریک بر کانی ها، اسید فسفر حاصل می شود. فسفر و آرسنیک در (گروه ۵) جدول تناوبی هستند و در کانی های مختلف نیز وجود دارند ولی درصد خلوص آنها مختلف است.. تولید اسید فسفریک به روش احتراق فسفر خالص راه حلی مناسب ولی گران قیمت است.. فلوئور نیز دارای سمیت بوده و جزو کانی‌ های آپاتیت به شمار می رود.

پس از تحویل اسید فسفریک صنعتی از شرکت کیمیا تجارت تات، آنرا بر طبق اصول زیر انبار کنید. محل نگهداری آن، بایستی خشک و خنک، به دور از تابش مستقیم نور خورشید و مجاورت با مواد قابل اشتعال باشد. پیشنهاد می شود که تا قبل از مصرف محلول، آن را از بسته بندی شرکت تولیدی خارج نکنید و همچنین در بازه های زمانی معین بسته بندی ها را از نظر وجود نشتی به طور مرتب چک کنید.

در کنار تمام کاربردهای گفته شده می توان از این کاربرد نیز نام برد که اسید فسفریک با خلوص بالا به عنوان عامل ایجاد مدارهای الکترونیکی در طیف وسیعی از دستگاه های الکترونیکی مانند صفحه نمایش رایانه ها ، تلفن های هوشمند و تلویزیون های LCD است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر