تولید و ساخت اسید فسفریک در شهرک صنعتی شمس آباد

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی و خدمات از جمله صنایعی هستند که در شهرک صنعتی شمس‌آباد فعالیت می‌کنند. صنایع فلزی و ماشین سازی با قرارداد واگذاری بیشترین سهم را دارند و به ترتیب کانی غیر فلزی قرارداد، شیمیایی و پلاستیک ۸ قرارداد، غذایی و آشامیدنی ۵ قرارداد، خدمات قرارداد، سلولزی قرارداد، نساجی و پوشاک ۸ قرارداد و در آخر برق و الکترونیک با قرارداد به کار خود در این شهرک به فعالیت می‌پردازند.

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.


در ساخت آسپرین، اسید فسفریک به دلیل دارا بودن یون هیدروژن فراوان و آلایندگی کمتر نسبت به اسیدهای دیگر به عنوان کاتالیزگر مناسبی معرفی شده است.. دیگر کاربرد این اسید در پزشکی به عنوان عامل تمیزکننده و زبر کننده سطح دندان به ویژه برای بخش هایی از دندان که وسایل دندانپزشکی در آن به کار رفته، است..

در کشور ما از اثر اسید سولفوریک بر کانی ها، اسید فسفر حاصل می شود. فسفر و آرسنیک در (گروه ۵) جدول تناوبی هستند و در کانی های مختلف نیز وجود دارند ولی درصد خلوص آنها مختلف است.. تولید اسید فسفریک به روش احتراق فسفر خالص راه حلی مناسب ولی گران قیمت است.. فلوئور نیز دارای سمیت بوده و جزو کانی‌ های آپاتیت به شمار می رود.

نمک های فسفریک اسید شامل کلسیم هیدروژن فسفات، آمونیوم فسفات و مخلوطی از نمک های دیگر هستند که در کودهای شیمیایی مصرف می شوند. سایر نمک های پلی فسفات سدیم، دی فسفات تترا پتاسیم و فسفات های کلسیم در موارد غیر کودی کاربرد دارند.



( تولید و ساخت ) های دیگر