تولید و ساخت اسید فسفریک در شهرک صنعتی پیشوا

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..


اسید فسفریک صنعتی درصد (Phosphoric acid) ترکیبی غلیظ و فاقد رنگ و بو است. که علاوه بر غیرفراری، در دمای محیط غیرفعال نیز می باشد. ترکیب خالص آن به فرم جامد و بی رنگ است.. علاوه بر ویژگی هایی که ذکر شد، این اسید سمی و اشتعال پذیر نیست. این اسید در صورت مواجهه با آلدهیدها، الکلها، کتونها، فنولها، است.رها و نیز سولفیدها تجزیه می شود و می تواند بخارات سمی را آزاد کند. همانطور که توضیحات این محصول آمده، در آزمایشگاه های شیمی آن را با خلوص درصد تولید می کنند. ایبد فسفریک دارای دو نوع صنعتی و خوراکی می باشد که آن را در گالن های مخصوص به مشتریان آنها عرضه می کنند. این اسید یکی از پرمصرف ترین و پرکاربردترین مواد شیمیایی در سطح جهانی است.. بطوریکه در میان اسیدها در جایگاه دوم و پس از سولفوریک اسید قرار دارد.

در کشور ما از اثر اسید سولفوریک بر کانی ها، اسید فسفر حاصل می شود. فسفر و آرسنیک در (گروه ۵) جدول تناوبی هستند و در کانی های مختلف نیز وجود دارند ولی درصد خلوص آنها مختلف است.. تولید اسید فسفریک به روش احتراق فسفر خالص راه حلی مناسب ولی گران قیمت است.. فلوئور نیز دارای سمیت بوده و جزو کانی‌ های آپاتیت به شمار می رود.

در روش حرارتی احتراق فسفر و نیز هیدراسیون PO را خواهیم داشت. مخلوطی از هوا به همراه فسفر مایع به محفظه احتراق که همانند برج می باشد تزریق می گردد. سپس با پس از انجام واکنش اکسیداسیون فسفر تولید می شود. در نهایت PO  حاصل را در برج بعدی هیدارته می کنند و سپس واحد شستشو، بخارهای باقیمانده آن را به اسید فسفریک رقیق تبدیل می سازد. اسید حاصل از این روش خلوص بسیار بالایی دارد و بر همین اساس این روش گران می باشد. به این دلیل است. که از ترکیب حاصل از این روش بیشتر در صنایع مهمی چون



( تولید و ساخت ) های دیگر