فروش اسید فسفریک در شهرک صنعتی چهاردانگه

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.


فروش اسید فسفریک صنعتی تولید چین در گالن های کیلوگرمی توسط شرکت بازرگانی کیمیا تجارت تات صورت می پذیرد. این محصول با میزان خلوص درصد به فروش می رسد. همواره شرکت کیمیا تجارت تات محصولات وارداتی با کیفیت را به متقاضیان عرضه می کند. از آنجایی که محصولات واردات از جمله اسید فسفریک تحت تاثیر قیمت ارز هستند، برای خرید اسید فسفریک صنعتی و نیز انواع مواد شیمیایی وارداتی با کارشناسان فروش شرکت

در روش حرارتی احتراق فسفر و نیز هیدراسیون PO را خواهیم داشت. مخلوطی از هوا به همراه فسفر مایع به محفظه احتراق که همانند برج می باشد تزریق می گردد. سپس با پس از انجام واکنش اکسیداسیون فسفر تولید می شود. در نهایت PO  حاصل را در برج بعدی هیدارته می کنند و سپس واحد شستشو، بخارهای باقیمانده آن را به اسید فسفریک رقیق تبدیل می سازد. اسید حاصل از این روش خلوص بسیار بالایی دارد و بر همین اساس این روش گران می باشد. به این دلیل است. که از ترکیب حاصل از این روش بیشتر در صنایع مهمی چون

در روش حرارتی فسفر به کوره اسپری شده و در حضور هوا در دمای حدود تا کلوین سوزانده و به اکسید فسفر تبدیل می شود. هوای مرطوب در اکثر روندها کاربرد دارد و در بقیه موارد بخار به مشعل فسفر افزوده می شود تا فیلم اسید را به وجود بیاورند. این فیلم ها از فولاد ضد زنگ محافظت می کنند. در آخر محصولاتی از برج مشعل به برج هیدراتاسیون انتقال داده می شوند تا واکنش زیر صورت گیرد:



( فروش ) های دیگر